Autoritatea contractantă vizează achiziţionarea unor servicii de imprimare care să cuprindă închirierea de echipamente, asigurarea de consumabile (toner si piese schimb) şi asigurarea mentenanţei acestora pentru o perioada de 48 luni.În vederea desfăşurării în bune condiţii a activităţilor specifice, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, intenţionează să achiziţioneze servicii de imprimare care să cuprindă închirie...
Autoritatea contractantă vizează achiziţionarea unor servicii de imprimare care să cuprindă închirierea de echipamente, asigurarea de consumabile (toner si piese schimb) şi asigurarea mentenanţei acestora pentru o perioada de 48 luni.În vederea desfăşurării în bune condiţii a activităţilor specifice, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii, intenţionează să achiziţioneze servicii de imprimare care să cuprindă închirierea de echipamente, asigurarea de consumabile (toner si piese schimb) şi asigurarea mentenanţei acestora pentru o perioada de 48 luni pentru clădirea Palat CFR, din Bucureşti B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1.Prin prezenta achiziţie se urmăreşte încheierea unui acord-cadru pentru o perioadă de 48 de luni cu operatorul economic, declarat câştigător, după aplicarea criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile. Contractele de achiziţie publică subsecvente se vor încheia în funcţie de bugetul disponibil, numai în perioada de valabilitate a acordului-cadru. Durata contractelor de achiziţie publică subsecvente dacă este cazul, poate depăşi durata de valabilitate a acordului-cadru.Cel mai mic contract subsecvent va avea valabilitatea de o lună, şi o valoare de 35.014,00 lei fără TVA, iar cel mai mare contract subsecvent va avea valabilitatea de 12 luni şi o valoarea de 420.168,00 lei fără TVA.Obiectul prezentei achiziţii îl constituie furnizarea unor soluţii de imprimare care să cuprindă închirierea de echipamente, asigurarea de consumabile (toner si piese schimb) şi asigurarea mentenanţei acestora pentru o perioada de 48 luni.Elementele principale ale soluţiei sunt: închirierea de echipamente multifuncţionale de imprimare, asigurarea de consumabile aferente activităţii de copiere-imprimare, precum si service-ul echipamentelor la sediul achizitorului pe toata durata de derulare a acordului cadru (manopera, piese de schimb, exclusiv hârtie).Scopul achiziţiei este satisfacerea cerinţelor de imprimare, copiere, fax şi scanare a documentelor fără operator prin asigurarea şi optimizarea serviciilor prestate si a proceselor implementate, astfel încât să se poată realiza creşterea disponibilităţii echipamentelor, reducerea costurilor pentru întreţinerea echipamentelor si reducerea costurilor pentru consumabile.Se solicită următoarele :- închiriere echipamente- achiziţii de servicii pentru asigurarea cu resurse (consumabile originale şi servicii de mentenanţă);Cerinţele tehnice din caietul de sarcini pentru echipamente sunt minimale si obligatorii.Soluţia trebuie să asigure si să optimizeze procesul de tipărire, fotocopiere, scanare în reţeaua beneficiarului oferind creşterea disponibilităţii echipamentelor multifuncţionale conectate în reţea, reducerea costurilor de întreţinere a lor, prin monitorizarea activităţii de copiere, imprimare si scanare.Furnizorul va implementa o soluţie care să asigure:•administrare centralizată a soluţiei;•rapoarte contoare aparate;Se solicită închirierea (pentru o perioada de 48 de luni) de echipamente multifuncţionale de imprimareÎn preţul sau tariful pe pagină echivalent A4 (alb-negru şi color) sunt înglobate toate materialele, consumabilele, cu excepţia hârtiei, şi serviciile necesare asigurării volumelor de procesare prin echipamentele închiriate. Orice alte resurse/activităţi/servicii nespecificate de promitentul-achizitor dar care sunt necesare în îndeplinirea cerinţelor de către promitentul-prestator, se vor include în tariful pe pagina A4 alb-negru şi tariful pe pagina A4 color. Formatele A3 vor fi considerate 2 x A4Nr de copii estimat a fi realizat în baza contractelor subsecvente pentru întreaga perioadă de 48 luni este de 2.000.000 pagini A4 color, respectiv 10.000.000 pagini A4 alb-negru.Numărul echipamentelor de mai sus este considerat maxim necesar.Starea echipamentelor la livrare: •Multifuncţionalele color A3 cu fax (5 buc.) trebuie sa fie 100 % noi.•Multifuncţionalele alb/negru A4 (210 buc.) minim 40% noi.Implementarea totală a acordului-cadru la sediul achizitorului se va efectua treptat, în mai multe etape, în funcţie de necesităţile achizitorului, în termen de maxim 18 luni de la semnarea acordului-cadru.Furnizorul va pune la dispoziţie toate accesoriile necesare punerii în funcţiune a echipamentelor închiriate (cabluri de alimentare, drivere, tăvi pentru hârtie, etc.) astfel încât să fie asigurate toate condiţiile de funcţionare normală.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 15 zile.Autoritatea Contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in a 11 zi inainte de termenul limita de depunere a oferetelor