Feedback
I.D.: 81467379

Servicii de implementare sistem informatic integrat intra şi inter instituţional în cadrul Proiectului “CJD – Contribuţia Judeţului Dâmboviţa la reducerea birocraţiei prin introducerea de proceduri simplificate" COD SMIS: 154915

Data publicarii
30.04.23 Exista 27.605 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212517-6 48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
06.06.23
Pretul estimativ:
1.850.000,00 RON - 1.850.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 30.04.23 Publicat la 11.05.23 Publicat la 18.05.23 Publicat la 30.05.23
Locul realizarii:
Dâmboviţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea Contractantă, Consiliul Judeţean Dâmboviţa, doreşte achiziţionarea Serviciilor de implementare sistem informatic integrat intra şi inter instituţional în cadrul Proiectului “CJD – Contribuţia Judeţului Dâmboviţa la reducerea birocraţiei prin introducerea de proceduri simplificate" COD SMIS: 154915, conform caietului de sarcini atasat în SEAP. 1.In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/201...
Autoritatea Contractantă, Consiliul Judeţean Dâmboviţa, doreşte achiziţionarea Serviciilor de implementare sistem informatic integrat intra şi inter instituţional în cadrul Proiectului “CJD – Contribuţia Judeţului Dâmboviţa la reducerea birocraţiei prin introducerea de proceduri simplificate" COD SMIS: 154915, conform caietului de sarcini atasat în SEAP. 1.In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2.In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatiilor suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. NOTA Orice solicitare de clarificare transmisă după data menţionată la punctul 1, va pune Autoritatea Contractanta în imposibilitatea de a oferi un raspuns în termenul mentionat la punctul 2, drept urmare, orice solicitare de clarificare transmisă în afara termenului menţionat va fi considerată tardivă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu