Entitatea contractantă intenţionează să implementeze un Sistem Informatic Integrat, care să reprezinte un instrument de management şi gestiune operaţională utilizată atât de conducerea companiei cât şi de toţi utilizatorii companiei, locali sau aflaţi la distanţă.
Achiziţia conţine servicii de analiză, implementare, customizare, instruire, achiziţie de licente software, asistenţă tehnică în perioada de garanţie, mentenanţă ...
Entitatea contractantă intenţionează să implementeze un Sistem Informatic Integrat, care să reprezinte un instrument de management şi gestiune operaţională utilizată atât de conducerea companiei cât şi de toţi utilizatorii companiei, locali sau aflaţi la distanţă.
Achiziţia conţine servicii de analiză, implementare, customizare, instruire, achiziţie de licente software, asistenţă tehnică în perioada de garanţie, mentenanţă sistem informatic integrat în perioada de garanţie , respectiv promisiunea de servicii de mentenanţă ulterioară şi de extindere a sistemului informatic implementat.
Se cere un sistem informatic omogen (integrat), care trebuie să conţină următoarele funcţionalităţi:
1. Management Financiar-Contabil
2. Managementul Achiziţiilor şi Aprovizionării
3. Managementul Stocurilor şi al Obiectelor de Inventar
4. Managementul Activelor/Mijloacelor Fixe
5. Managementul resurselor umane/ salarizării personalului
6. Managementul Clienţilor/Contractelor
7. Managementul Relaţiei cu Publicul, Sesizări şi Reclamaţii, Registratură
8. Facturare, Penalităţi, Încasări, Clienţi Incerţi
9. Notificări, Debranşări şi Acţionări în Justiţie (juridic);
10. Management Pierderi;
11. Managementul Calităţii Apei;
12. Rapoarte Operaţionale - Tablou de Bord.