Feedback
I.D.: 80151746

Servicii de implementare sistem informatic de servicii electronice extins, aferente proiectului "Proceduri simplificate pentru reducerea birocraţiei prin digitalizare în municipiul Piatra Neamţ", COD SIPOCA 1245/MySMIS2014+155229

Data publicarii
26.03.23 Exista 102.878 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72265000-0 30210000-4 38221000-0 48000000-8 79632000-3
Termenul limita pentru depunere:
26.04.23
Pretul estimativ:
2.445.630,00 RON - 2.445.630,00 RON
Documente participare:
  1. Aviz CTE Prim. Mun. Piatra Neamt.pdf
  2. FisaDate_DF1174562.pdf
  3. Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin prezenta procedura se intentioneaza atribuirea unui contract avand obiectivul Servicii de implementare sistem informatic de servicii electronice extins, aferente proiectului "Proceduri simplificate pentru reducerea birocraţiei prin digitalizare în municipiul Piatra Neamţ", COD SIPOCA 1245/MySMIS2014+ 155229. Acesta este o continuare a proiectului "Dezvoltarea capacităţii de planificare strategică şi implementare a unui...
Prin prezenta procedura se intentioneaza atribuirea unui contract avand obiectivul Servicii de implementare sistem informatic de servicii electronice extins, aferente proiectului "Proceduri simplificate pentru reducerea birocraţiei prin digitalizare în municipiul Piatra Neamţ", COD SIPOCA 1245/MySMIS2014+ 155229. Acesta este o continuare a proiectului "Dezvoltarea capacităţii de planificare strategică şi implementare a unui sistem informatic integrat în municipiul Piatra Neamţ" cod SMIS 136304, de instituire a unui sistem de management performant pentru îndeplinirea misiunii instituţiei şi a strategiilor locale, naţionale şi comunitare, urmând a fi implementate următoarele: ● Semnare electronică documente financiar-contabile - Integrarea semnăturii electronice în Programul financiar contabil din instituţie (ERP); ● Extinderea serviciilor online pentru alte departamente – face legătura între cetăţeni şi elementele implementate în cadrul instituţiei încercând să ofere o legătură cu utilizatorii, completat cu tehnologia GIS privind gestionarea bazelor de date noi şi accesul la bazele de date vechi în cadrul unui portal reconstruit, cu o viteză de funcţionare şi răspuns ridicată; ● Funcţionarul electronic integrat cu tel. verde şi platforme de tip chat bot - va asigura interacţiunea funcţionarului virtual cu cetăţenii; ● Aplicaţie de urmărire şi raportare extinsă pentru noile servicii online – reprezintă o extindere a sistemului informatic deja implementat. Servicii online pentru cetăţeni - 15 servicii electronice Front-office detaliate in caietul de sarcini. Contractul de achiziţie publică va fi încheiat pe o durată de 6 luni de la momentul emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor, cu posibilitatea prelungirii, în eventualitatea în care se obţine o prelungire a duratei contractului de finanţare nr. 702 din 04.05.2022, dar nu mai tarziu de 31.12.2023. Pe o perioada de 12 luni de la trecerea în producţie, prestatorul trebuie să asigure servicii de tip - Centru de suport si asistenta tehnica săptămânale (Luni - Vineri) în intervalul orar 8:00 - 16:00 prin care să asigure suportul tehnic necesar utilizatorilor. Întrucât în acest moment proiectul "Proceduri simplificate pentru reducerea birocraţiei prin digitalizare în municipiul Piatra Neamţ" are o perioadă de implementare de 16 luni, având ca termen de finalizare luna iulie 2023, termen care necesită a fi prelungit printr-un act adiţional la contractul de finanţare, autoritatea contractanta introduce in documentatia de atribuire si anuntul de participare o clauză de anulare a procedurii de atribuire, astfel: "Dacă cel târziu până la data de 30.06.2023 nu se obţine prelungirea duratei contractului de finanţare nr. 702 din 04.05.2022, se anulează procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică". Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent". Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 15 zile Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 10-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de implementare a instrumentului de autoevaluare CAF 2020  
Licitatii Viitoare - Servicii de implementare sistem informatic de servicii electronice extins, aferente proiectului „Proceduri simplificate pentru reducerea birocraţiei prin digitalizare în municipiul Piatra Neamţ”, COD (PLAN ACHIZITII PUBLICE 2023) 31.05.23
Serviciul de consultanta în management pentru proiectul "Implementare sistem de management inteligent al traficului în municipiul Piatra Neamţ" 04.06.20
Servicii de proiectare si asistentă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul ,,Investitia pentru cresterea eficientei energetice a clădirii publice utilizate de unitătile scolare la nivel liceal din Municipiul Piatra Neamt-Colegiul National de Informatică", COD SMIS 137357 22.08.22
Extindere sistem informatic integrat, pentru proiectul "Planificare strategică şi digitalizare urbană pentru Municipiul Roman", Cod SMIS 135378 25.02.21
Serviciul de consultanta în management pentru proiectul " Reorganizarea coridorului principal de mobilitate urbană pe axa est – vest ( Bd. Decebal, P-ţa M. Kogălniceanu, Bd. Traian)", cod SMIS 126604 16.03.20
Consultanta pentru realizarea analizei – diagnostic a sistemului informatic  
Serviciul de consultanta în management pentru proiectul "Implementare sistem de management inteligent al traficului în municipiul Piatra Neamţ"  
Servicii de consultanţă în managementul de proiect aferent proiectului: "Investitii pentru cresterea eficientei energetice a cladirilor publice din infrastructura educationala pentru învatamântul tehnic si vocational din Municipiul Piatra Neamt - Liceul de Arte Victor Brauner", cod SMIS 137359 16.08.22
Serviciul de elaborare Strategie de Smart City Piatra Neamţ 2021 - 2027, pentru proiectul "Dezvoltarea capacităţii de planificare strategică şi implementare a unui sistem informatic integrat în municipiul Piatra Neamţ", COD SMIS 136304/COD SIPOCA 807