Prin prezenta procedura se intentioneaza atribuirea unui contract avand obiectivul Servicii de implementare sistem informatic de servicii electronice extins, aferente proiectului "Proceduri simplificate pentru reducerea birocraţiei prin digitalizare în municipiul Piatra Neamţ", COD SIPOCA 1245/MySMIS2014+ 155229.
Acesta este o continuare a proiectului "Dezvoltarea capacităţii de planificare strategică şi implementare a unui...
Prin prezenta procedura se intentioneaza atribuirea unui contract avand obiectivul Servicii de implementare sistem informatic de servicii electronice extins, aferente proiectului "Proceduri simplificate pentru reducerea birocraţiei prin digitalizare în municipiul Piatra Neamţ", COD SIPOCA 1245/MySMIS2014+ 155229.
Acesta este o continuare a proiectului "Dezvoltarea capacităţii de planificare strategică şi implementare a unui sistem informatic integrat în municipiul Piatra Neamţ" cod SMIS 136304, de instituire a unui sistem de management performant pentru îndeplinirea misiunii instituţiei şi a strategiilor locale, naţionale şi comunitare, urmând a fi implementate următoarele:
● Semnare electronică documente financiar-contabile - Integrarea semnăturii electronice în Programul financiar contabil din instituţie (ERP);
● Extinderea serviciilor online pentru alte departamente – face legătura între cetăţeni şi elementele implementate în cadrul instituţiei încercând să ofere o legătură cu utilizatorii, completat cu tehnologia GIS privind gestionarea bazelor de date noi şi accesul la bazele de date vechi în cadrul unui portal reconstruit, cu o viteză de funcţionare şi răspuns ridicată;
● Funcţionarul electronic integrat cu tel. verde şi platforme de tip chat bot - va asigura interacţiunea funcţionarului virtual cu cetăţenii;
● Aplicaţie de urmărire şi raportare extinsă pentru noile servicii online – reprezintă o extindere a sistemului informatic deja implementat.
Servicii online pentru cetăţeni - 15 servicii electronice Front-office detaliate in caietul de sarcini.
Contractul de achiziţie publică va fi încheiat pe o durată de 6 luni de la momentul emiterii ordinului de începere a prestării serviciilor, cu posibilitatea prelungirii, în eventualitatea în care se obţine o prelungire a duratei contractului de finanţare nr. 702 din 04.05.2022, dar nu mai tarziu de 31.12.2023. Pe o perioada de 12 luni de la trecerea în producţie, prestatorul trebuie să asigure servicii de tip - Centru de suport si asistenta tehnica săptămânale (Luni - Vineri) în intervalul orar 8:00 - 16:00 prin care să asigure suportul tehnic necesar utilizatorilor.
Întrucât în acest moment proiectul "Proceduri simplificate pentru reducerea birocraţiei prin digitalizare în municipiul Piatra Neamţ" are o perioadă de implementare de 16 luni, având ca termen de finalizare luna iulie 2023, termen care necesită a fi prelungit printr-un act adiţional la contractul de finanţare, autoritatea contractanta introduce in documentatia de atribuire si anuntul de participare o clauză de anulare a procedurii de atribuire, astfel: "Dacă cel târziu până la data de 30.06.2023 nu se obţine prelungirea duratei contractului de finanţare nr. 702 din 04.05.2022, se anulează procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică".
Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea "sau echivalent".
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 15 zile
Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 10-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.