Feedback
I.D.: 80170798

Servicii de implementare infrastructura cloud based pentru debirocratizarea proceselor instituţiei (front office – back office)

Data publicarii
25.03.23 Exista 165.794 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212517-6 48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
25.04.23
Pretul estimativ:
1.000.000,00 RON - 1.000.000,00 RON
Documente participare:
  1. Anunt de participare.PDF
  2. 5. Formulare UAT_ Mihai Viteazu rev.doc
  3. 6. Model de contract Mihai Viteazu rev.docx
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia este realizată în contextul implementării proiectului cu titlul “ Ecosistem digital interconectat si integrat in cadrul ITI Tulcea - Comuna Mihai Viteazu (Constanta)" proiect cofinanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 2 "Administraţie publica şi sistem judiciar accesibile şi transparente", Obiectivul specific 2.1"Introducerea de sisteme şi standarde comune în administ...
Achiziţia este realizată în contextul implementării proiectului cu titlul “ Ecosistem digital interconectat si integrat in cadrul ITI Tulcea - Comuna Mihai Viteazu (Constanta)" proiect cofinanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 2 "Administraţie publica şi sistem judiciar accesibile şi transparente", Obiectivul specific 2.1"Introducerea de sisteme şi standarde comune în administraţia publică locală ce optimizează procesele orientate către beneficiari în concordanţă cu SCAP", Contractul de finanţare nr. 649 din 29.03.2022. De asemenea, autoritatea contractantă urmăreşte prin această achiziţie realizarea interconectării cu celelalte UAT-uri din cadrul Asociaţiei ITI Delta Dunării pentru a creşte gradul de colaborare cu membrii asociaţiei, pentru a asigura o comunicare mult mai eficientă cu aceştia şi pentru a oferi cetăţenilor din arealul geografic al asociaţiei un acces rapid, standardizat şi securizat la serviciile publice ale administraţiei publice locale. Prin contractul ce se va încheia, având în vedere termenul scurt pentru implementarea proiectului, se urmăreşte implementarea într-un timp scurt a unei soluţii informatice mature care să poată fi accesată de către cetăţeni cu uşurinţă de pe orice tip de dispozitiv, din orice locaţie şi la orice oră. Activităţile din cadrul contractului vor fi demarate la primirea ordinului de începere din partea Achizitorului în urma semnării contractului de achiziţie publică de ambele părţi. Perioada de implementare a contractului este de 4 luni calendaristice de la semnarea contractului. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, cu cel putin 11 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 18 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). In conformitate cu prevederile art.156, alin (1) lit. b. din Legea 98/2016 – Toate specificatiille tehnice, serviciile, standardele si cerintele mentionate si solicitate in cadrul documentatiei de atribuire (inclusiv caiet de sarcini, studiu de fezabilitate) sunt insotite de mentiunea "sau echivalent".
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu