Feedback
I.D.: 96125501

Servicii de implementare, configurare, realizare si raportare formular P 2000 - PatrimVen

Data publicarii
16.04.24 Exista 99.994 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212000-4
Pretul estimativ:
3.000,00 RON - 3.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de implementare, configurare, realizare si raportare formular P 2000 - PatrimVen
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Modul Informatic Raportare Patrimven, Formular P 2000  
Kit pentru Semnatura Electronica - PatrimVen ANAF  
Componente software (Modul aplicaţie pentru integrare Simtax PatrimVen)  
"IMBUNATATIREA SERVICIILOR PUBLICE PENTRU CRESTEREA CALITATII VIETII CETATENILOR DIN COMUNA GARDA DE SUS PRIN DIGITALIZARE“, 01.03.24
Kit pentru Semnatura Electronica cu valabilitate 2 ani - utilizabil in PatrimVen  
„IMBUNATATIREA SERVICIILOR PUBLICE PENTRU CRESTEREA CALITATII VIETII CETATENILOR DIN COMUNA GARDA DE SUS PRIN DIGITALIZARE“, 01.03.24
Servicii de dezvoltare platformă integrată pentru servicii electronice, furnizare licenţe software şi echipamente IT în cadrul proiectului "ACHIZITIE DE SISTEM INTEGRAT DE TEHNOLOGIA INFORMATIILOR SI COMUNICATIILOR CARE SA IMBUNATATEASCA MANAGEMENTUL URBAN LOCAL SI CARE SA FURNIZEZE SERVICII PUBLICE DIGITALE IN ORASUL ABRUD, JUDETUL ALBA"  
Servicii de dezvoltare platformă integrată pentru servicii electronice, furnizare licenţe software şi echipamente IT în cadrul proiectului "ACHIZITIE DE SISTEM INTEGRAT DE TEHNOLOGIA INFORMATIILOR SI COMUNICATIILOR CARE SA IMBUNATATEASCA MANAGEMENTUL URBAN LOCAL SI CARE SA FURNIZEZE SERVICII PUBLICE DIGITALE IN ORASUL ABRUD, JUDETUL ALBA"  
Servicii de realizare si implementare a unei PLATFORME INFORMATICE INTEGRATE DE CONSILIERE, COMUNICARE SI INCLUZIUNE SOCIALA – INTEGRA pentru proiectul: „Program integrat de incluziune a studentilor aflati în situatii de risc si pentru cresterea echitatii la nivel institutional 14.09.16
Servicii de realizare si implementare aplicatie informatica admitere online