Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale lansează prezenta procedură de licitație deschisă privind încheierea unui contract
de servicii de întreținere, reparare a instalațiilor, echipamentelor și spațiilor conexe, conform cerințelor specificate în
caietul de sarcini, pentru: i) sediul central al MADR din Bd. Carol I, nr. 4, Sector 3, București; ii) Depozitul de arhivă
din Str. Moroieni nr. 21B, Bucure...
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale lansează prezenta procedură de licitație deschisă privind încheierea unui contract
de servicii de întreținere, reparare a instalațiilor, echipamentelor și spațiilor conexe, conform cerințelor specificate în
caietul de sarcini, pentru: i) sediul central al MADR din Bd. Carol I, nr. 4, Sector 3, București; ii) Depozitul de arhivă
din Str. Moroieni nr. 21B, București, sector 2, iii) Depozitul de arhivă din Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 8, București,
sector 1, și iv) Corp administrativ situat în Jud. Ilfov, Loc. Ștefăneștii de Jos, Șos. Ștefănești nr. 3. Nivelul serviciilor
ce se pot achiziţiona: în conformitate cu prevederile din caietul de sarcini. Prestarea serviciilor se va realiza conform
caietului de sarcini. Autoritatea contractantă nu va face plăţi în avans pentru serviciile ce urmează a fi prestate, în cadrul
derulării contractului. Valoarea maximă estimată pentru prezenta achiziţie publică este de: 1.411.504,21 lei fără TVA, valoare
care include și posibilitatea de prelungire a contractului cu 4 luni după data de 31.12.2025, și este formată din:i) Valoarea
estimată pentru perioada de derulare a contractului de 12 luni, respectiv în perioada 01.01.2025 – 31.12.2025, care este de
1.030.869,46 lei fără TVA. Față de valoarea estimată de 1.030.869,46 lei lei fără TVA se vor elabora şi evalua ofertele din
punct de vedere financiar;ii) Valoarea estimată pentru perioada de prelungire a contractului cu maxim 4 luni, începând cu
data de 01.04.2026 până la 30.04.2026, conform prevederilor art. 165 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor
referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice
aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, care este de 380.634,75 lei fără TVA.Operatorii
economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă
va elabora şi posta în SEAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, cu 10 zile înainte
de data limită de depunere a ofertelor.Solicitarile de clarificari se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea ”Întrebari”
din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, semnate cu semnătură electronică extinsă, iar raspunsurile
la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului, autoritatea contractanta
urmând sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decât cea stabilita în conformitate cu prevederile
art. 27 din H.G. nr. 395/2016. Prin urmare, pentru transmiterea solicitarilor de clarificari în legatura cu Documentatia de
atribuire operatorii economici trebuie sa se înregistreze în SEAP (www.e-licitatie.ro).Comisia de evaluare va transmite solicitarile
de clarificare în legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile în SEAP (Sectiunea “Întrebari”). Operatorii
economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin
intermediul SEAP (Sectiunea “Întrebari”), în format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform prevederilor Legii
nr. 455/2001 privind semnatura electronica.