Feedback
I.D.: 97594352

Servicii de întreținere, reparare și furnizarea de piese de schimb și accesorii, anvelope și acumulatori pentru autovehiculele din parcul auto al ANCOM

Data publicarii
23.05.24 Exista 833.227 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50112000 31431000 34300000 34351100
Termenul limita pentru depunere:
01.07.24 15:00
Pretul estimativ:
936.678,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreținere, reparare, furnizarea de piese de schimb si accesorii, anvelope și acumulatori pentru autovehiculele din parcul auto al ANCOM (coduri CPV: 50112000-3, 34300000-0, 34351100-3 și 31431000-6) in conformitate cu cerințele minime obligatorii prevăzute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achiziția este impărțită in 14 (paisprezece) loturi...
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreținere, reparare, furnizarea de piese de schimb si accesorii, anvelope și acumulatori pentru autovehiculele din parcul auto al ANCOM (coduri CPV: 50112000-3, 34300000-0, 34351100-3 și 31431000-6) in conformitate cu cerințele minime obligatorii prevăzute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Achiziția este impărțită in 14 (paisprezece) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Valoarea estimată a contractelor este cuprinsă intre: 731.338,00 lei, fara TVA, si 936.678,00 lei, fara TVA, (valoarea minimă a intervalului reprezintă valoarea estimată a contractelor până la data de 31.12.2024, iar valoarea maximă reprezintă valoarea estimată a contractelor ce conține si valoarea posibilelor suplimentări), din care: - pentru lotul 1 intre 169.020,00 lei fara TVA si 204.020,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 intre 36.000,00 lei fara TVA si 48.000,00 lei fara TVA; - pentru Lotul 3 intre 26.400,00 lei fara TVA si 36.400,00 lei fara TVA; - pentru Lotul 4 intre 26.245,00 lei fara TVA si 32.245,00 lei fara TVA; - pentru Lotul 5 intre 17.500,00 lei fara TVA si 23.500,00 lei fara TVA; - pentru Lotul 6 intre 29.500,00 lei fara TVA si 41.900,00 lei fara TVA; - pentru Lotul 7 intre 108.457,00 lei fara TVA si 127.257,00 lei fara TVA; - pentru Lotul 8 intre 39.542,00 lei fara TVA si 56.342,00 lei fara TVA; - pentru Lotul 9 intre 142.761,00 lei fara TVA si 165.961,00 lei fara TVA; - pentru Lotul 10 intre 12.875,00 lei fara TVA si 17.875,00 lei fara TVA; - pentru Lotul 11 intre 6.250,00 lei fara TVA si 8.050,00 lei fara TVA; - pentru Lotul 12 intre 23.688,00 lei fara TVA si 27.688,00 lei fara TVA; - pentru Lotul 13 intre 68.620,00 lei fara TVA si 107.660,00 lei fara TVA; - pentru Lotul 14 intre 24.480,00 lei fara TVA si 39.780,00 lei fara TVA;Precizari cu privire la valoarea estimata pentru fiecare lot in parte: i) Valoarea minima a intervalului aferent unui lot de mai sus reprezinta valoarea estimata a contractului pana la 31.12.2024, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata a contractului ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prevazute la pct. ii) de mai jos;ii) Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi contractul de achizitie publica aferent unui lot, cu o perioada suplimentara de 4 (patru) luni (01 ianuarie – 30 aprilie 2025), in conditiile prevazute la art. 165 alin. (1) din Normele aprobate prin H.G. nr. 395/2016 si in conditiile existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.Valoarea estimata a acestor suplimentari pentru fiecare lot in parte este urmatoarea: - pentru lotul 1 – 35.000,00 lei fara TVA; - pentru lotul 2 – 12.000,00 lei fara TVA; - pentru lotul 3 – 10.000,00 lei fara TVA; - pentru lotul 4 – 6.000,00 lei fara TVA; - pentru lotul 5 – 6.000,00 lei fara TVA; - pentru lotul 6 – 12.400,00 lei fara TVA; - pentru lotul 7 – 18.800,00 lei fara TVA; - pentru lotul 8 – 16.800,00 lei fara TVA; - pentru lotul 9 – 23.200,00 lei fara TVA; - pentru lotul 10 – 5.000,00 lei fara TVA; - pentru lotul 11 – 1.800,00 lei fara TVA; - pentru lotul 12 – 4.000,00 lei fara TVA; - pentru lotul 13 – 39.040,00 lei fara TVA; - pentru lotul 14 – 15.300,00 lei fara TVA; Autoritatea contractanta va rapunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de întreţinere, reparare şi furnizarea de piese de schimb şi accesorii, anvelope şi acumulatori pentru autovehiculele din parcul auto al ANCOM 01.07.24
Servicii de întreținere, reparare și furnizarea de piese de schimb și accesorii, anvelope și acumulatori pentru autovehiculele din parcul auto al ANCOM  
Contract servicii de întreţinere şi reparaţii autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj 09.04.20
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM - Sediul Central 14.03.23
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (coduri CPV: 50112000-3 si 34300000-0). 21.03.22
Contracte de servicii având ca obiect prestarea de servicii de intreţinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM (sediul central) 06.04.21
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR IASI. Achizitia este impartita in 5 (cinci) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini  
Contracte de servicii avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare, precum si furnizarea si montarea de piese de schimb si accesorii pentru autovehiculele din dotarea ANCOM DR IASI. Achizitia este impartita in 5 (cinci) loturi conform Sectiunii 2: Caietul de sarcini 22.05.18
Contract de servicii de intretinere si reparatii autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj 30.04.19
Contract servicii de curăţenie la sediile oficiilor judeţene ale ANCOM DR Cluj 16.03.22