Obiectul achiziției il constituie achiziționarea ”Serviciilor de intretinere preventiva, revizie generala, reparatii si interventii
pentru instalatiile de ridicat, apartinand Universitatii din Bucuresti” impartite pe loturi, astfel:LOT 1 – ”Servicii de intretinere
preventiva, revizie generala, reparatii si interventii pentru instalatiile de ridicat amplasate in imobilele apartinand Universitatii
din Bucure...
Obiectul achiziției il constituie achiziționarea ”Serviciilor de intretinere preventiva, revizie generala, reparatii si interventii
pentru instalatiile de ridicat, apartinand Universitatii din Bucuresti” impartite pe loturi, astfel:LOT 1 – ”Servicii de intretinere
preventiva, revizie generala, reparatii si interventii pentru instalatiile de ridicat amplasate in imobilele apartinand Universitatii
din Bucuresti,LOT 2 – ”Servicii de intretinere preventiva, revizie generala, reparatii si interventii pentru instalatiile
de ridicat (ascensoare 2 buc) amplasate in imobilul Facultatii de Drept.Serviciile sunt necesare pentru asigurarea funcționării
în condiții de siguranță și în conformitate cu reglementările legale în vigoare a echipamentelor instalatii de ridicat din
dotarea imobilelor spatii de invatamant, cantine si camine studentesti apartinand Universitatii din Bucuresti, precum și garanția
privind interventiile in caz de urgenta, in orice moment in care acestea se impun:Revizie tehnica curenta lunara,Revizie generala
anuala.Acordul-cadru se va derula pe o perioadă de 36 de luni, de la data semnării de ambele părți.