Feedback
I.D.: 54254505

Servicii de întreţinere toalete ecologice şi închiriere de toalete ecologice în municipiul Brăila

Data publicarii
15.02.21 Exista 58.248 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90600000-3
Termenul limita pentru depunere:
02.03.21
Pretul estimativ:
340.000,00 RON - 340.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1106031.pdf
  2. CS intret. si inch. toalete eco semnat.pdf
  3. Contract intret. si inch. toalete eco semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia presupune servicii de întreţinere toalete ecologice şi închirierea de toalete ecologice în municipiul Brăila, conform cerintelor caietului de sarcini. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari pana cu 6 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor. Operatorii economici interesati vor putea solicita clarificari pana cu 10 zile inainte de data limit...
Achiziţia presupune servicii de întreţinere toalete ecologice şi închirierea de toalete ecologice în municipiul Brăila, conform cerintelor caietului de sarcini. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari pana cu 6 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor. Operatorii economici interesati vor putea solicita clarificari pana cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţelor publice. Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212, alin. (1), lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu