Feedback
I.D.: 79792362

Servicii de Întreţinere Tehnică

Data publicarii
16.03.23 Exista 782.136 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79993000-1 50720000-8
Termenul limita pentru depunere:
27.03.23
Pretul estimativ:
282.974,00 RON - 424.161,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1173793.pdf
  2. Caiet sarcini intretinere tehnica 2023 - final.docx
  3. Formulare servicii intretinere tehnica 2023.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ (A.P.I.A.) lansează prezenta procedură simplificată privind achiziţia de ,,Servicii de Întreţinere Tehnică“ prin încheierea unui contract de servicii începând cu data estimată de 01.05.2023, până la 31.12.2023, cu posibilitatea de prelungire prin act adiţional în primele 4 luni aferente anului 2024, respectiv de la 01.01.2024, până la 30.04.2024. Plata serviciilor prestat...
AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ (A.P.I.A.) lansează prezenta procedură simplificată privind achiziţia de ,,Servicii de Întreţinere Tehnică“ prin încheierea unui contract de servicii începând cu data estimată de 01.05.2023, până la 31.12.2023, cu posibilitatea de prelungire prin act adiţional în primele 4 luni aferente anului 2024, respectiv de la 01.01.2024, până la 30.04.2024. Plata serviciilor prestate şi recepţionate se va realiza proportional cu perioada derulării contractului, după încheierea acestuia, cu aplicarea preţurilor unitare lunare. Demararea acestei proceduri se impune datorită necesităţii asigurării funcţionării corespunzătoare a instalaţiilor şi echipamentelor din cadrul A.P.I.A. - sediul central din Blv. Carol I nr. 17, sector 2 si pentru sediul din Piata Rosetti, nr.4, sector 2, dar şi pentru activităţile de manipulare – descărcare/ încărcare produse şi marfuri. Serviciile vor fi prestate în conformitate cu prevederile caietului de sarcini Se va încheia un contract de servicii. Durata contractului: Durata în luni: 8 luni, cu posibilitatea de prelungire prin act adiţional în primele 4 luni aferente anului 2024. Potenţialii ofertanţi pot solicita, pană la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor, vizionarea sediilor şi instalaţiilor unde vor fi prestate serviciile, cu o solicitare prealabilă în acest sens adresată autorităţii contractante. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, în a 4- a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu