AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ (A.P.I.A.) lansează prezenta procedură simplificată privind achiziţia de ,,Servicii de Întreţinere Tehnică“ prin încheierea unui contract de servicii începând cu data estimată de 01.05.2022, până la 31.12.2022, cu posibilitatea de prelungire prin act adiţional în primele 4 luni aferente anului 2023, respectiv de la 01.01.2023, până la 30.04.2023.
Plata serviciilor prest...
AGENŢIA DE PLĂŢI ŞI INTERVENŢIE PENTRU AGRICULTURĂ (A.P.I.A.) lansează prezenta procedură simplificată privind achiziţia de ,,Servicii de Întreţinere Tehnică“ prin încheierea unui contract de servicii începând cu data estimată de 01.05.2022, până la 31.12.2022, cu posibilitatea de prelungire prin act adiţional în primele 4 luni aferente anului 2023, respectiv de la 01.01.2023, până la 30.04.2023.
Plata serviciilor prestate şi recepţionate se va realiza proportional cu perioada derulării contractului, după încheierea acestuia, cu aplicarea preţurilor unitare lunare. Demararea acestei proceduri se impune datorită necesităţii asigurării funcţionării corespunzătoare a instalaţiilor şi echipamentelor din cadrul A.P.I.A. - sediul central din Blv. Carol I nr. 17, sector 2, dar şi pentru activităţile de manipulare – descărcare/ încărcare produse şi marfuri.
Serviciile vor fi prestate în conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Se va încheia un contract de servicii.
Durata contractului: Durata în luni: 12 luni.
Potenţialii ofertanţi pot solicita, pînă la data limită stabilită pentru depunerea ofertelor, vizionarea sediilor şi instalaţiilor unde vor fi prestate serviciile, cu o solicitare prealabilă în acest sens adresată autorităţii contractante.