Feedback
I.D.: 103363654

Servicii de întreţinere tehnică a spaţiilor, instalaţiilor şi echipamentelor ce aparţin imobilelor în care îşi desfăşoară activitatea Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale

Data publicarii
28.09.24
Coduri CPV
50700000-2
Termenul limita pentru depunere:
28.10.24
Pretul estimativ:
1.030.869,46 RON - 1.411.504,21 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 28.09.24 Publicat la 03.10.24
Locul realizarii:
Bucureşti, Ilfov
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale lansează prezenta procedură de licitaţie deschisă privind încheierea unui contract de servicii de întreţinere, reparare a instalaţiilor, echipamentelor şi spaţiilor conexe, conform cerinţelor specificate în caietul de sarcini, pentru: i) sediul central al MADR din Bd. Carol I, nr. 4, Sector 3, Bucureşti; ii) Depozitul de arhivă din Str. Moroieni nr. 21B, Bucureşti, sector 2, iii...
Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale lansează prezenta procedură de licitaţie deschisă privind încheierea unui contract de servicii de întreţinere, reparare a instalaţiilor, echipamentelor şi spaţiilor conexe, conform cerinţelor specificate în caietul de sarcini, pentru: i) sediul central al MADR din Bd. Carol I, nr. 4, Sector 3, Bucureşti; ii) Depozitul de arhivă din Str. Moroieni nr. 21B, Bucureşti, sector 2, iii) Depozitul de arhivă din Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 8, Bucureşti, sector 1, şi iv) Corp administrativ situat în Jud. Ilfov, Loc. Ştefăneştii de Jos, Şos. Ştefăneşti nr. 3. Nivelul serviciilor ce se pot achiziţiona: în conformitate cu prevederile din caietul de sarcini. Prestarea serviciilor se va realiza conform caietului de sarcini. Autoritatea contractantă nu va face plăţi în avans pentru serviciile ce urmează a fi prestate, în cadrul derulării contractului. Valoarea maximă estimată pentru prezenta achiziţie publică este de: 1.411.504,21 lei fără TVA, valoare care include şi posibilitatea de prelungire a contractului cu 4 luni după data de 31.12.2025, şi este formată din: i) Valoarea estimată pentru perioada de derulare a contractului de 12 luni, respectiv în perioada 01.01.2025 – 31.12.2025, care este de 1.030.869,46 lei fără TVA. Faţă de valoarea estimată de 1.030.869,46 lei lei fără TVA se vor elabora şi evalua ofertele din punct de vedere financiar; ii) Valoarea estimată pentru perioada de prelungire a contractului cu maxim 4 luni, începând cu data de 01.04.2026 până la 30.04.2026, conform prevederilor art. 165 alin. (1) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice aprobate prin H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, care este de 380.634,75 lei fără TVA. Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SEAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, cu 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Întrebari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, semnate cu semnătură electronică extinsă, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea "Documentatie si Clarificari" din cadrul anuntului, autoritatea contractanta urmând sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decât cea stabilita în conformitate cu prevederile art. 27 din H.G. nr. 395/2016. Prin urmare, pentru transmiterea solicitarilor de clarificari în legatura cu Documentatia de atribuire operatorii economici trebuie sa se înregistreze în SEAP (www.e-licitatie.ro). Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare în legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile în SEAP (Sectiunea “Întrebari"). Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Întrebari"), în format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform prevederilor Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu