Achizitia serviciilor de reparaţii şi întretinere a autovehiculelor, respectiv revizii periodice, ITP, reparaţii (inclusiv înlocuiri de piese de schimb), depozitare şi vulcanizare de anvelope, depanare/tractare/transport, după caz, pentru autovehicule din parcul auto al Băncii Naţionale a României, în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini şi pentru perioadele de derulare a contractelor, precizate pentru fiecare c...
Achizitia serviciilor de reparaţii şi întretinere a autovehiculelor, respectiv revizii periodice, ITP, reparaţii (inclusiv înlocuiri de piese de schimb), depozitare şi vulcanizare de anvelope, depanare/tractare/transport, după caz, pentru autovehicule din parcul auto al Băncii Naţionale a României, în conformitate cu cerinţele din caietul de sarcini şi pentru perioadele de derulare a contractelor, precizate pentru fiecare contract individual în parte.
Data limita de primire a solicitarilor de clarificari: până cu 15 zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art. 160 si 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, modificata si completata.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare o singura data, cu 10 zile calendaristice inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor potrivit dispozitiilor art .160 si art.161 din Legea nr 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va raspunde doar solicitarilor de clarificari transmise de operatorii economici interesati prin intermediul SEAP, pana la data limita stabilita pentru transmiterea solicitarilor de clarificari.