Feedback
I.D.: 91070050

Servicii de întreţinere, reparare şi înlocuire echipamente componente defecte sisteme electonice de securitate (SES)

Data publicarii
22.12.23 Exista 4.243.478 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4 34913000-0
Termenul limita pentru depunere:
09.01.24
Pretul estimativ:
529.710,00 RON - 529.710,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 22.12.23 Publicat la 05.01.24
Locul realizarii:
Bihor, Bistriţa-Năsăud, Cluj, Maramureş, Satu Mare, Sălaj, Alba, Braşov, ...
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de servicii de întreţinere periodică şi reparare a echipamentelor componente sisteme electronice de securitate (SES) instalate în imobilele proprietatea Companiei Naţionale Poşta Română SA şi înlocuirea echipamentelor componente defecte cărora le-a expirat perioada de garanţie acordată, conform prevederilor caietului de sarcini. Cantitatea de servicii de intretinere periodica/ revizii semestriale/interventii nepr...
Achiziţia de servicii de întreţinere periodică şi reparare a echipamentelor componente sisteme electronice de securitate (SES) instalate în imobilele proprietatea Companiei Naţionale Poşta Română SA şi înlocuirea echipamentelor componente defecte cărora le-a expirat perioada de garanţie acordată, conform prevederilor caietului de sarcini. Cantitatea de servicii de intretinere periodica/ revizii semestriale/interventii neprevazute/necesitate si reparare a echipamentului de securitate = 886 (din care 738 revizii semestriale si 148 revizii/interventii). Se achiziţioneaza inclusiv piese de schimb pentru înlocuirea echipamentelor componente ale sistemelor electronice de securitate defecte şi care nu mai beneficiază de garanţia acordată de către contractanţi, denumirea acestora şi cantităţile conform Anexei 2 la caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 7 zile. Termenul limita în care entitatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este cel tarziu in a 3 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor (cu respectarea art.173, alin.2 din Legea nr.99/2016).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu