Feedback
I.D.: 57005061

Servicii de întreţinere, reparaţii curente si igienizare la subsolul Ministerului Justiţiei

Data publicarii
18.05.21 Exista 1.008.857 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453100-8
Termenul limita pentru depunere:
24.05.21
Pretul estimativ:
8.403,36 RON - 8.403,36 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini si Formular de oferta SEAP Lucrari subsol.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrări de întreţinere, reparaţii curente si igienizare la subsolul Ministerului Justiţiei, Str. Apolodor nr. 17, Sector 5, Bucuresti. Lucrările vor consta în: a) servicii de reparaţii preliminare stabilite de comun acord cu beneficiarul, realizarea reparaţiilor cu ipsos/glet, rigips, etc. b) zugrăvirea cu vopsea lavabilă a pereţilor si tavanului, suprafaţă estimată 150 - 200 mp. c) recondiţionare pardoseală beton (incl...
Lucrări de întreţinere, reparaţii curente si igienizare la subsolul Ministerului Justiţiei, Str. Apolodor nr. 17, Sector 5, Bucuresti. Lucrările vor consta în: a) servicii de reparaţii preliminare stabilite de comun acord cu beneficiarul, realizarea reparaţiilor cu ipsos/glet, rigips, etc. b) zugrăvirea cu vopsea lavabilă a pereţilor si tavanului, suprafaţă estimată 150 - 200 mp. c) recondiţionare pardoseală beton (inclusiv dezafectarea unei parti din platforma de beton existenta) printr-un strat de uniformizare cu beton elicopterizat (aproximativ 40 mp.) d) alte operaţii ce vor fi stabilite cu beneficiarul. Prestatorul, împreună cu ceilalţi factori care concură la realizarea acesteia, trebuie să se conformeze la prevederile şi obligaţiile legislaţiei române în vigoare. Cerinte speciale: Pe parcursul derulării prestării lucrărilor, prestatorul este răspunzător de buna organizare a lucrărilor. Cerinţe de siguranţă: Accesul personalului de execuţie este permis doar în zonele şi în perioadele de lucru convenite cu beneficiarul în prezentul caiet de sarcini. Prestatorul serviciului răspunde de calitatea şi integritatea personalului propriu. Accesul la utilităţi (energie electrică, apă, etc.) se va efectua doar în punctele şi la parametrii ce se stabilesc de comun acord cu beneficiarul. Igienizarea locului pe perioada prestării serviciului Prestatorul trebuie să evacueze din zona de lucru toate deşeurile rezultate din efectuarea lucrărilor de reparaţii, a celor la instalaţiile termice precum şi a celor la instalaţiile electrice, în saci menajeri asiguraţi din resurse proprii precum şi să manifeste o atenţie deosebită la transportarea acestora către mijlocul de transport astfel încât să menţină curăţenia în instituţie. Prestatorul va transporta pe propria cheltuială deşeurile rezultate din prestarea serviciului. De asemenea, trebuie să menţină toate căile de acces în stare de funcţionare (să fie curate şi să nu fie blocate cu materiale sau orice alte obiecte). La terminarea lucrului, locul va fi curăţat de toate resturile şi rebuturile existente, iar predarea lucrării va fi efectuată într-o stare de perfectă curăţenie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu