Obiectul achiziţiei il constituie achiziţionarea "Serviciilor de intretinere preventiva, revizie generala, reparatii si interventii pentru instalatiile de ridicat, apartinand Universitatii din Bucuresti" impartite pe loturi, astfel:
LOT 1 – "Servicii de intretinere preventiva, revizie generala, reparatii si interventii pentru instalatiile de ridicat amplasate in imobilele apartinand Universitatii din Bucuresti,
LOT 2 – "S...
Obiectul achiziţiei il constituie achiziţionarea "Serviciilor de intretinere preventiva, revizie generala, reparatii si interventii pentru instalatiile de ridicat, apartinand Universitatii din Bucuresti" impartite pe loturi, astfel:
LOT 1 – "Servicii de intretinere preventiva, revizie generala, reparatii si interventii pentru instalatiile de ridicat amplasate in imobilele apartinand Universitatii din Bucuresti,
LOT 2 – "Servicii de intretinere preventiva, revizie generala, reparatii si interventii pentru instalatiile de ridicat (ascensoare 2 buc) amplasate in imobilul Facultatii de Drept.
Serviciile sunt necesare pentru asigurarea funcţionării în condiţii de siguranţă şi în conformitate cu reglementările legale în vigoare a echipamentelor instalatii de ridicat din dotarea imobilelor spatii de invatamant, cantine si camine studentesti apartinand Universitatii din Bucuresti, precum şi garanţia privind interventiile in caz de urgenta, in orice moment in care acestea se impun:
Revizie tehnica curenta lunara,
Revizie generala anuala.
Acordul-cadru se va derula pe o perioadă de 36 de luni, de la data semnării de ambele părţi.