Feedback
I.D.: 91811432

Servicii de întreţinere linii cf, aparate de cale şi saboţi de deraiere în Portul Constanţa

Data publicarii
16.01.24 Exista 173.905 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50225000-8
Pretul estimativ:
1.708.000,00 RON - 1.708.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
CN APM SA deţine un număr de 59 km cale ferată şi 92 aparate de cale în administrarea Biroului Căi Ferate, care necesită servicii de întreţinere . Conform instrucţiilor CFR pentru liniile de cale ferată este obligatorie efectuarea de verificări, revizii şi a unor servicii minime de întreţinere. Astfel pentru menţinerea în parametrii tehnici de funcţionare au fost prevăzute următoarele tipuri de servicii: înlocuiri travers...
CN APM SA deţine un număr de 59 km cale ferată şi 92 aparate de cale în administrarea Biroului Căi Ferate, care necesită servicii de întreţinere . Conform instrucţiilor CFR pentru liniile de cale ferată este obligatorie efectuarea de verificări, revizii şi a unor servicii minime de întreţinere. Astfel pentru menţinerea în parametrii tehnici de funcţionare au fost prevăzute următoarele tipuri de servicii: înlocuiri traverse, înlocuire şină, înlocuire dale de beton, înlocuire eclise, completare cu piatră spartă, buraj, tragere la tipar, curăţare vegetaţie şi deszăpezire linii şi aparate de cale,etc. Neremedierea defectelor apărute în exploatare poate conduce la restricţionarea vitezelor de circulaţie sau la închideri de linii, fapt ce poate perturba activităţile de încărcare-descărcare la fronturile de lucru. Conform aceloraşi normative, serviciile de verificare şi întreţinere trebuie sa aibă continuitate, existenţa contractului pentru întreţinerea liniilor cf fiind obligatorie la întocmirea documentaţiilor ce stau la baza emiterii şi prelungirii autorizaţiilor de exploatare a dispozitivelor de linii . Deoarece CN APM SA nu are personal angajat (picheri, revizori de cale, acari) care să execute serviciile de întreţinere este necesară încheierea unui contract de prestări servicii cu o societate agrementată şi autorizată AFER. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informatii suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire este a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. La solicitarile adresate dupa acest termen entitatea contractanta nu va raspunde. Instrucţiuni privind notificarea rezultatului procedurii Entitatea contractantă va informa operatorii economici implicaţi în procedura de atribuire despre deciziile referitoare, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială, ori după caz, la anularea procedurii de atribuire şi eventuala iniţiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris şi cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora. În cadrul comunicării, entitatea contractantă va informa ofertantul câştigător cu privire la acceptarea ofertei/ofertelor prezentate. Entitatea contractantă va informa ofertanţii care au fost respinşi sau a căror ofertă nu a fost declarată câştigătoare asupra motivelor care au stat la baza deciziei respective, după cum urmează: i. pentru fiecare ofertă respinsă, motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere, detaliindu-se argumentele în temeiul cărora oferta a fost considerată inacceptabilă, neadecvată şi/sau neconformă, îndeosebi elementele ofertei care nu au corespuns cerinţelor de funcţionare şi performanţă prevăzute în caietul de sarcini; ii. fiecărui ofertant care a prezentat o ofertă acceptabilă şi conformă, prin urmare admisibilă, dar care nu a fost declarată câştigătoare, caracteristicile şi avantajele relative ale ofertei câştigătoare în raport cu oferta sa, numele ofertantului căruia urmează să i se atribuie contractul de achiziţie publică/sectorială iii. fiecărui operator economic dintre cei prevăzuţi la pct. i) - ii), data-limită până la care au dreptul de a depune contestaţie. Entitatea contractantă are dreptul de a nu comunica anumite informaţii numai în situaţia în care divulgarea acestora: - ar conduce la neaplicarea unei prevederi legale, ar constitui un obstacol în aplicarea unei prevederi legale sau ar fi contrară interesului public - ar prejudicia interesele comerciale legitime ale operatorilor economici, publici sau privaţi, sau ar prejudicia concurenţă loială dintre aceştia Instrucţiuni privind anularea procedurii de atribuire Entitatea contractantă are obligaţia de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri: - au fost depuse numai oferte inacceptabile, inadmisibile şi/sau neconforme; - nu a fost depusă nicio ofertă sau au fost depuse oferte care, deşi pot fi luate în considerare, nu pot fi comparate datorită modului neuniform de abordare a soluţiilor tehnice şi/sau financiare; - abateri grave de la prevederile legislative afectează procedura de atribuire sau este imposibilă încheierea contractului. În sensul prevederilor de mai sus, prin abateri grave de la prevederile legislative se înţelege: - criteriile de calificare şi selecţie, precum şi criteriul de atribuire sau factorii de evaluare prevăzuţi în cadrul anunţului de participare, precum şi în documentaţia de atribuire au fost modificaţi având ca efect restrângerea participării; - pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, iar Entitatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă, la încălcarea principiilor. Prin excepţie, Entitatea contractantă are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri: - ca urmare a deciziei pronunţate de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor prin care dispune eliminarea oricăror specificaţii tehnice, economice sau financiare din anunţul de participare, din documentaţia de atribuire ori din alte documente emise în legătură cu procedura de atribuire; - entitatea contractantă nu mai are asigurate fondurile necesare realizării achiziţiei sau nu mai există necesitatea ce urma a fi acoperită; cele două situaţii nedatorându-se unei acţiuni sau inacţiuni a entităţii contractante. Entitatea contractantă are obligaţia de a comunica în scris tuturor participanţilor la procedura de atribuire, în cel mult 3 zile lucrătoare de la data anulării, atât încetarea obligaţiilor pe care aceştia şi le-au creat prin depunerea de oferte, cât şi motivul concret care a determinat decizia de anulare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu