Se achizitioneza servicii de întreţinere şi reparaţii la sistemul de antiefracţie, sistemul de identificare, control şi supraveghere instalat la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor, conform cerintelor Caietului de sarcini nr. 76855/27.04.2021, atasat. Valoarea estimată fara TVA: între 3.160,00 lei şi 4.740,00 lei. Valoarea minimă estimată de 3.160,00 lei (excl. TVA) reprezinta valoarea serviciilor pentru anul 2021, respec...
Se achizitioneza servicii de întreţinere şi reparaţii la sistemul de antiefracţie, sistemul de identificare, control şi supraveghere instalat la Direcţia de Evidenţă a Persoanelor, conform cerintelor Caietului de sarcini nr. 76855/27.04.2021, atasat. Valoarea estimată fara TVA: între 3.160,00 lei şi 4.740,00 lei. Valoarea minimă estimată de 3.160,00 lei (excl. TVA) reprezinta valoarea serviciilor pentru anul 2021, respectiv până la data de 31.12.2021(8 luni), in functie de care se va elabora si evalua ofertele, fiind compusă din:- pentru Servicii de întreţinere şi reparaţii la sistemul de antiefracţie, sistemul de identificare, control şi supraveghere: 1.360,00 lei (excl. TVA); - pentru piese de schimb: maxim 1800,00 lei (excl. TVA), ce vor fi achizitionate numai pentru cazurile in care va fi nevoie de reparatii care necesita inlocuirea unor piese , valoarea manoperei considerandu-se inclusa in valoarea abonamentului). Valoarea maxima de 4.740,00 lei(excl. TVA), reprezinta valoarea globala estimată ce cuprinde si valoarea suplimentarilor, respectiv posibilitatea prelungirii duratei contractului cu maxim 4 luni calendaristice in anul 2022 si suplimentarea corespunzătoare a cantitatii de servicii (incl. piese de schimb) deja achiziţionate cu maxim 50%, conditionat de fondurile alocate cu acesta destinatie. Valoarea estimata pentru posibilitatea de prelungire cu 4 luni in anul 2022: 1.580,00 lei (excl. TVA).