Autoritatea contractantă, DRDP Braşov, doreşte să achiziţioneze servicii de întreţinere curentă, revizie periodică şi asigurarea pieselor de schimb necesare instalaţiilor de climatizare - SDN Sibiu, conform Anexei nr. 1 ataşată prezentei iniţieri. Factura se comunică achizitorului prin poştă cu confirmare de primire, prin delegat sau prin e-mail, însoţită de dovada încărcării în SPV (Sistem privat Virtual), conform preveder...
Autoritatea contractantă, DRDP Braşov, doreşte să achiziţioneze servicii de întreţinere curentă, revizie periodică şi asigurarea pieselor de schimb necesare instalaţiilor de climatizare - SDN Sibiu, conform Anexei nr. 1 ataşată prezentei iniţieri. Factura se comunică achizitorului prin poştă cu confirmare de primire, prin delegat sau prin e-mail, însoţită de dovada încărcării în SPV (Sistem privat Virtual), conform prevederilor Legii nr. 139/17.05.2022 pentru aprobarea OUG nr. 120/2021, care reglementează administrarea, funcţionarea şi implementarea sistemului naţional privind factura electronică RO e-Factura şi factura electronică în România. Prezentarea cu date eronate sau incomplete, faţă de prevederile legii, a facturilor spre decontare, face să nu curgă termenul de plată, daca Achizitorul sesizează Prestatorul despre neregulile constatate. Un nou termen de plată va curge de la confirmarea de către Achizitor a noilor facturi prezentate de către Prestator, completate cu date corecte, potrivit legii. Operatorul economic are obligaţia să transmită, pe adresa de email: achizitiidirecte.bv@andnet.ro, Anexa nr. 1 semnată, în vederea însuşirii acesteia.