Serviciile de întreţinere a echipamentului de telecomunicaţii includ următoarele obligaţii ale prestatorului:
- Prestarea serviciilor de revizie şi întreţinere ale echipamentelor de telecomunicaţii existente la sediul Consiliului Judeţean Vâlcea, inclusiv a centralei telefonice PANASONIC KH- TDA şi toate circuitele telefonice de interior până la nivel de priză telefonică şi aparat telefonic;
- Testarea lunară a aparatelor ...
Serviciile de întreţinere a echipamentului de telecomunicaţii includ următoarele obligaţii ale prestatorului:
- Prestarea serviciilor de revizie şi întreţinere ale echipamentelor de telecomunicaţii existente la sediul Consiliului Judeţean Vâlcea, inclusiv a centralei telefonice PANASONIC KH- TDA şi toate circuitele telefonice de interior până la nivel de priză telefonică şi aparat telefonic;
- Testarea lunară a aparatelor telefonice şi a faxurilor existente în cadrul instituţiei, precum şi a liniilor telefonice de exterior şi interior;
- Verificarea şi repararea oricăror defecţiuni apărute de la centrala telefonică până la aparatul telefonic – defecţiuni la centrala telefonică, repartitor, doză în perete, coblu, priză, aparat telefonic, etc;
- Mutarea numerelor de interior între încăperile din instituţie din centrala telefonică precum şi alocarea altora noi în funcţie de solicitare;
- Asigurarea resurselor umane, materiale instalaţiile, echipamentele şi orice alte asemenea necesare funcţionării fără întrerupere a centralei telefonice, implicit a terminalelor de telefonie fixă;
- Asigurarea promptă a specialiştiilor, în maxim 4 ore de la sesizarea achizitorului comunicată în orice formă, prin serviciul de dispecerat al prestatorului;
- Să raspundă, în caz de necesitate, la sesizările formulate pentru asigurarea dispeceratului în afara orelor de program, inclusiv în zilele de sâmbătă, duminică şi sărbătoriile legale;
- Desemnarea unei persoane de contact cu telefon mobil.
Piesele de schimb, materialele, echipamentele defecte vor fi înlocuite de prestator, după aprobarea în prealabil a ofertei de preţ şi emiterea unei comenzi ferme, urmând ca achizitorul să le plătească în baza unei note de constatare, întocmită de prestator, în care se indică defecţiunea şi piesele defecte ce trebuiesc înlocuite/reparate. Manopera pentru reparaţii este inclusă în preţul abonamentului.