Feedback
I.D.: 75497324

Servicii de întreţinere şi suport tehnic pentru sistemul informatic de gestiune al veniturilor şi modulelor aferente, utilizate în Primăria Municipiului Focşani

Data publicarii
22.11.22 Exista 78.927 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72267000-4
Termenul limita pentru depunere:
29.11.22
Pretul estimativ:
168.000,00 RON - 168.000,00 RON
Documente participare:
  1. Specificatii tehnice si contractuale Servicii de mentenanta si suport tehnic.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de achiziţie publică de servicii(avem în vedere obiectul contractului – exclusiv activităţi de prestări servicii): Servicii de mentenanţă Versiuni noi şi actualizări datorate modificărilor legislative; Actualizări de versiune pe toate staţiile de lucru; Actualizări de versiune ale aplicaţiei software emise in termene utile, în funcţie de modificările legislative; Modificări de aplicaţie; Actualizări de versiu...
Contract de achiziţie publică de servicii(avem în vedere obiectul contractului – exclusiv activităţi de prestări servicii): Servicii de mentenanţă Versiuni noi şi actualizări datorate modificărilor legislative; Actualizări de versiune pe toate staţiile de lucru; Actualizări de versiune ale aplicaţiei software emise in termene utile, în funcţie de modificările legislative; Modificări de aplicaţie; Actualizări de versiuni ale aplicaţiei emise cu prezentarea avantajelor şi a îmbunătăţirilor tehnice adăugate; Testarea versiunilor de program; Furnizarea specificaţiilor privind instrucţiunile de instalare; Furnizarea Documentaţiei de utilizare actualizate; Actualizările de aplicaţie nu trebuie să implice şi actualizări pentru hardware-ul şi software-ul instutuţiei; Actualizarea simultană a serverului public; Mecanism de salvare automată a datelor pe un server de backup pus la dispoziţie de beneficiar Cerinţe generale de asistenţă tehnică Linie de suport tehnic prin telefon si fax; Linie de suport tehnic prin internet si mail; Serviciu help-desk la distanta si on-site; Accesul la un cont de ftp pentru transferul de date; Instalarea, configurarea modificărilor şi optimizarea bazei de date pe serverul Primăriei: pe parcursul perioadei de mentenanţă ofertantul va presta aceste servicii prin echipa proprie de experţi ori de câte ori va fi nevoie; se va executa lunar optimizare si reindexare pentru a avea un acces mai rapid de date. Asistenţa de la distanta în exploatarea modulelor existente sau cele care suferă actualizări; Asistenta tehnica la sediul Beneficiarului in cazul unor incidente critice, în maxim 8 ore.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu