Feedback
I.D.: 64645215

Servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele amplasate la sediile DGRFP Braşov şi unitatile subordonate (lot 1, lot 2, lot 3, lot 4, lot 5, lot 6)

Data publicarii
27.12.21 Exista 133.186 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50750000-7
Pretul estimativ:
36.500,00 RON - 36.500,00 RON
102.300,00 RON - 102.300,00 RON
36.500,00 RON - 36.500,00 RON
211.800,00 RON - 211.800,00 RON
138.800,00 RON - 138.800,00 RON
109.500,00 RON - 109.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
4. servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Harghita, Autoritatea contractanta intentioneza sa incheie contract/contracte care are/au ca obiect "servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la ...
4. servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Harghita, Autoritatea contractanta intentioneza sa incheie contract/contracte care are/au ca obiect "servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Harghita", conform cerintelor caietului de sarcini. Aceste servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Harghita sunt imperios necesare a fi achizitionate de autoritatea contractanta având ca scop desfasurarea în condiţii optime şi de siguranţa a activitatii personalului propriu în conformitate cu prevederile Legii nr.64/2008, privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, cu modificările şi completările ulterioare şi cu prevederile Legii nr. 319/2006 privind securitatea şi sanatatea în muncă cu modificările şi completările ulterioare.. 3. servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Covasna, Autoritatea contractanta intentioneza sa incheie contract/contracte care are/au ca obiect "servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Covasna", conform caietului de sarcini. Aceste servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Covasna sunt imperios necesare a fi achizitionate de autoritatea contractanta având ca scop desfasurarea în condiţii optime şi de siguranţa a activitatii personalului propriu în conformitate cu prevederile Legii nr.64/2008, privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, cu modificările şi completările ulterioare şi cu prevederile Legii nr. 319/2006 privind securitatea şi sanatatea în muncă cu modificările şi completările ulterioare.. 5. servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Mures, Autoritatea contractanta intentioneza sa incheie contract/contracte care are/au ca obiect "servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Mures ", conform cerintelor caietului de sarcini. Aceste servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Mures sunt imperios necesare a fi achizitionate de autoritatea contractanta având ca scop desfasurarea în condiţii optime şi de siguranţa a activitatii personalului propriu în conformitate cu prevederile Legii nr.64/2008, privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, cu modificările şi completările ulterioare şi cu prevederile Legii nr. 319/2006 privind securitatea şi sanatatea în muncă cu modificările şi completările ulterioare.. 2. servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Alba, Autoritatea contractanta intentioneza sa incheie contract/contracte care are/au ca obiect "servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Alba ", conform caietului de sarcini.Aceste servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Alba sunt imperios necesare a fi achizitionate de autoritatea contractanta având ca scop desfasurarea în condiţii optime şi de siguranţa a activitatii personalului propriu în conformitate cu prevederile Legii nr.64/2008, privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, cu modificările şi completările ulterioare şi cu prevederile Legii nr. 319/2006 privind securitatea şi sanatatea în muncă cu modificările şi completările ulterioare.. 6. servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Sibiu , Serviciului Fiscal Municipal Mediaş , Biroului Vamal de Interior Sibiu, Autoritatea contractanta intentioneza sa incheie contract/contracte care are/au ca obiect "servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Sibiu , Serviciului Fiscal Municipal Mediaş , Biroului Vamal de Interior Sibiu", conform cerintelor caietului de sarcini. Aceste servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Sibiu , Serviciului Fiscal Municipal Mediaş , Biroului Vamal de Interior Sibiu sunt imperios necesare a fi achizitionate de autoritatea contractanta având ca scop desfasurarea în condiţii optime şi de siguranţa a activitatii personalului propriu în conformitate cu prevederile Legii nr.64/2008, privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, cu modificările şi completările ulterioare şi cu prevederile Legii nr. 319/2006 privind securitatea şi sanatatea în muncă cu modificările şi completările ulterioare.. 1. servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Braşov (Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Braşov), Autoritatea contractanta intentioneza sa incheie contract/contracte care are/au ca obiect "servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Braşov (Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Braşov)", conform cerintelor caietului de sarcini.Aceste servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele de la sediul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Braşov (Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Braşov) sunt imperios necesare a fi achizitionate de autoritatea contractanta având ca scop desfasurarea în condiţii optime şi de siguranţa a activitatii personalului propriu în conformitate cu prevederile Legii nr.64/2008, privind funcţionarea în condiţii de siguranţă a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil, cu modificările şi completările ulterioare şi cu prevederile Legii nr. 319/2006 privind securitatea şi sanatatea în muncă cu modificările şi completările ulterioare..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele amplasate la sediile unităţilor din teritoriu subordonate Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov (lot 1, lot 2, lot 3)  
Servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele amplasate la sediile unităţilor din teritoriu subordonate Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov (lot 1, lot 2, lot 3)  
Servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele amplasate la sediile unităţilor din teritoriu subordonate Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov (lot 1, lot 2, lot 3) 21.12.21
Servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele amplasate la sediile unităţilor din teritoriu subordonate Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov (lot 1, lot 2, lot 3) 21.12.21
Servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele amplasate la sediile unităţilor din teritoriu subordonate Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov (lot 1, lot 2, lot 3) 25.01.22
servicii de revizie, verificare, intretinere si reparatii la aparate alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos, cazane de apa calda, sisteme de automatizare si sisteme de ardere aferente,intretinere şi reparare calorifere şi conducte de alimentare cu agent termic si servicii de verificare/reglare supape de siguranta de la D.G.R.F.P. Braşov şi de la unitati subordonate (loturi 1,2,3,4,5,6)  
Servicii de întreţinere şi revizii lunare, intervenţii în regim de urgenţă, reparaţii şi revizii generale la ascensoarele amplasate la sediile DGRFP Braşov şi unitatile subordonate (lot 1, lot 2, lot 3, lot 4, lot 5, lot 6) 10.11.21
servicii de revizie, verificare, intretinere si reparatii la aparate alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos, cazane de apa calda, sisteme de automatizare si sisteme de ardere aferente,intretinere şi reparare calorifere şi conducte de alimentare cu agent termic si servicii de verificare/reglare supape de siguranta de la D.G.R.F.P. Braşov şi de la unitati subordonate (loturi 1,2,3)  
servicii de verificări periodice, servicii de intervenţii în regim de urgenţă şi servicii de reparatii la echipamentele/sistemele de securitate (antiefracţie, control acces, supraveghere video, interfonie/videointerfonie) si la echipamentele/sistemele de semnalizare, alarmare,alertare şi stingere a incendiilor de la DGRFP Braşov şi unitati subordonate (Lot 1,Lot 2,Lot 3,Lot 4,Lot 5,Lot 6, Lot 7)  
lucrari de reparaţii şi modernizare la sediul Serviciului Fiscal Orasenesc Sacele (Lot 1) şi lucrări de reparaţii la hidroizolatia acoperisului de la sediul Administratiei Judetene a Finanţelor Publice Mures (Lot 2) 05.10.23