Feedback
I.D.: 94303611

SERVICII DE ÎNTREŢINERE ŞI REPARARE (SERVICE TOTAL) 2 COPIATOARE TIPOGRAFIE UMF IAŞI

Data publicarii
08.03.24 Exista 184.693 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313200-4
Termenul limita pentru depunere:
14.03.24 13:00
Pretul estimativ:
65.059,20 RON - 65.059,20 RON
Documente participare:
  1. 20240307_Caiet de sarcini_model oferta_proiect contract_service copiatoare Tipografie UMF Iasi.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi reparare în sistem ,,service total" a 2 copiatoare Konica Minolta din dotarea Tipografiei Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi, conform cerinţelor şi specificaţiilor tehnice minime precizate în caietul de sarcini. Copiatoarele care fac obiectul contractului sunt: Copiator color Konica Minolta AccurioPrint C3070L (maxim 96.000 printuri A4 color ş...
Obiectul contractului: Servicii de întreţinere şi reparare în sistem ,,service total" a 2 copiatoare Konica Minolta din dotarea Tipografiei Universităţii de Medicină şi Farmacie "Grigore T. Popa" din Iaşi, conform cerinţelor şi specificaţiilor tehnice minime precizate în caietul de sarcini. Copiatoarele care fac obiectul contractului sunt: Copiator color Konica Minolta AccurioPrint C3070L (maxim 96.000 printuri A4 color şi maxim 21.600 printuri A4 alb negru/ 12 luni) şi Copiator alb-negru Konica Minolta Bizhub Pro 1100 (maxim 804.000 printuri A4 alb negru/ 12 luni). Prin servicii în sistemul “service total" se înţelege că preţul/pagină ofertat include toate cheltuielile posibile a fi necesare pentru repararea, întreţinerea şi asigurarea tuturor consumabilelor şi pieselor considerate consumabile pentru fiecare din echipamente. Timpul de răspuns la solicitările autorităţii contractante privind nefuncţionarea sau livrarea de consumabile şi piese de schimb nu va depăşi 4 ore din momentul primirii solicitării. Remedierea oricărei defecţiuni nu va depăşi 2 (două) zile lucrătoare din momentul solicitării remedierii. Pentru examenele de admitere şi examenele de rezidenţiat, prestatorul va menţine la dispoziţia autorităţii contractante personal tehnic (minim o persoană) pentru echipamentul ce face obiectul contractului, în interiorul clădirii unde se vor tipări subiectele, pe toată perioada de activitate a comisie de multiplicare (1-3 zile). Autoritatea contractantă nu îşi asumă obligaţia de a realiza numărul maxim de printuri prevăzut în contract. Detalii: în caietul de sarcini şi în proiectul de contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu