Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii, autovehicule Dacia Duster şi Renault Kadjar aflate în garanţie din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 şi 34300000-0).
CPV: 50112000-3 şi 34300000-0; Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de ...
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii, autovehicule Dacia Duster şi Renault Kadjar aflate în garanţie din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 şi 34300000-0).
CPV: 50112000-3 şi 34300000-0; Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii autovehicule Dacia Duster şi Renault Kadjar din dotarea ANCOM DR Cluj trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
5. Valoarea achiziţiei şi justificarea modalităţii de calcul (lei, fără TVA): valoarea totală estimată a achiziţiei este 29.100,00 lei fără TVA (20.337 lei fără TVA reprezintă valoarea pieselor şi accesoriilor iar 8.763 lei fără TVA reprezintă valoarea serviciilor de întreţinere şi reparare) până la 31.12.2022, defalcat după cum urmează:
- 11 autoturisme Dacia Duster, valoarea estimată 26.400 lei pentru anul 2022 (18.399 lei reprezintă valoarea pieselor şi accesoriilor iar 8.001 lei reprezintă valoarea serviciilor de întreţinere şi reparare)
- 1 autoturism Renault Kadjar, valoarea estimată 2.700 lei pentru anul 2022 (1.938 lei reprezintă valoarea pieselor şi accesoriilor iar 762 lei reprezintă valoarea serviciilor de întreţinere şi reparare)
Pentru nerespectarea obligaţiilor, respectiv prestarea serviciilor cu întârziere şi/sau constatarea în cadrul procesului verbal de recepţie a neconformităţilor serviciilor prestate, prestatorul va datora penalităţi de întârziere de 0,15% din valoarea comenzii/contractului, fără TVA, pe fiecare zi de întârziere în îndeplinirea corespunzătoare a oricărei obligaţii, fără nicio formalitate prealabilă de punere în întârziere. În cazul în care penalităţile nu pot fi deduse din preţ, prestatorul are obligaţia de a le plăti în termen de maxim 10 (zece) zile lucrătoare de la primirea solicitării din partea achizitorului. Prestatorul garantează Achizitorului faptul că serviciile prestate şi/sau rezultatele acestora nu încalcă şi nu vor încălca în vreun fel drepturile vreunei terţe părţi.
Prezentarea propunerii financiare se va face astfel:
1. În Propunerea financiară detaliată (anexa 2) se va prezenta preţul unic al orei de manoperă şi preţul total al orelor de manoperă pentru prestarea serviciilor de întretinere si reparare, determinat luând in considerare numarul maxim estimat de ore de manopera (69 ore) astfel:
2. Exclusiv pentru departajarea ofertelor vor fi comparate valorile totale rezultate prin însumarea preţului total al orelor de manoperă (stabilit conform celor de mai sus) şi valoarea estimată aferentă pieselor de schimb si accesoriilor, exprimată ȋn sumă fixă, de 20.337,00 lei fără TVA.
cf documente atasate