Servicii de întreţinere şi reparare maşina de măsurat în trei coordinate (VERTEX 220/ VERTEX 311UC) conform oferta din 22.05.2019 si cerinte CS-DMC-17/27.03.2019, ed.1.Doc. insotitoare: Factură, Proces verbal de service, Certificat de etalonare, Certificat de garantie (12 luni de la data semnarii Procesului verbal de receptie a serviciului). Receptia se efectueaza la sediul FCN Pitesti in baza documentelor insotitoare si s...
Servicii de întreţinere şi reparare maşina de măsurat în trei coordinate (VERTEX 220/ VERTEX 311UC) conform oferta din 22.05.2019 si cerinte CS-DMC-17/27.03.2019, ed.1.Doc. insotitoare: Factură, Proces verbal de service, Certificat de etalonare, Certificat de garantie (12 luni de la data semnarii Procesului verbal de receptie a serviciului). Receptia se efectueaza la sediul FCN Pitesti in baza documentelor insotitoare si se finalizeaza prin incheierea unui Proces verbal de receptie a serviciului in conformitate cu procedura de receptie a FCN Pitesti.În cazul în care, din vina sa exclusiva, prestatorul nu reuseste sa-si îndeplineasca obligatiile asumate, atunci achizitorul are dreptul de a deduce din pretul comenzii, ca penalitati, o suma echivalenta de 0,05 % pe zi calculata din valoarea neexecutata a comenzii, pana la indeplinirea efectiva a obligatiilor. În cazul în care achizitorul nu îsi onoreaza obligatiile în termenul convenit, prestatorul, are dreptul sa solicite achizitorului plata unor penalitati intr-o cota procentuala de 0,05 % din valoarea sumei datorate, calculata pentru fiecare zi de întârziere pana la îndeplinirea efectiva a obligatiei de plata.