Feedback
I.D.: 89211972

Servicii de întreţinere şi reparare a sistemelor de securitate din dotarea INS

Data publicarii
08.11.23 Exista 749.752 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50610000-4
Pretul estimativ:
64.800,00 RON - 64.800,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile sunt solicitate pentru SISTEM 1(CONTROL ACCES ŞI ANTIEFRACŢIE ETAJ 1) şi SISTEM 2(SUPRAVEGHERE VIDEO, ANTIINCENDIU, ANTIEFRACŢIE ALTE INCINTE) din INS. Serviciile constau în operaţii lunare de întreţinere,asistenţă tehnică,diagnosticare, reparare/înlocuire a componentelor sistem 1 şi system 2 - de control acces şi antiefracţie, a sistemelor de supraveghere video cu circuit închis şi a sistemelor de alarmare împot...
Serviciile sunt solicitate pentru SISTEM 1(CONTROL ACCES ŞI ANTIEFRACŢIE ETAJ 1) şi SISTEM 2(SUPRAVEGHERE VIDEO, ANTIINCENDIU, ANTIEFRACŢIE ALTE INCINTE) din INS. Serviciile constau în operaţii lunare de întreţinere,asistenţă tehnică,diagnosticare, reparare/înlocuire a componentelor sistem 1 şi system 2 - de control acces şi antiefracţie, a sistemelor de supraveghere video cu circuit închis şi a sistemelor de alarmare împotriva incendiilor la INS.- întocmirea pe sistem 1 şi sistem 2, a fişelor de intervenţii lunare, a căror realitate şi exactitate va fi confirmată de reprezentanţii celor două părţi şi va conţine atât operaţiile executate, piesele sau componentele înlocuite, cât şi cele care necesită înlocuirea în perioada următoare;- termen maxim de răspuns: 4 ore de la solicitareaINS. Lunar prestatorul va întocmi o fişă de intervenţii (raport de service - pe Sistemul 1 şi Sistemul 2), care să cuprindă operaţiile executate precum şi constatările făcute.Operaţiile necesare în cadrul reviziilor lunare (pe Sistemul 1 şi Sistemul 2) sunt detaliate în caietul de sarcini atasat.Personalul utilizat va fi autorizat cu licenţa eliberată de IGPR, conf. Legii nr. 333/2003. Durata contractului: 12 luni, de la 01.01.2024 până la 31.12.2024. Acceptând prezenta comandă, prestatorul acceptă integral inclusiv cerinţele minimale ale Caietului de sarcini ataşat. Prestatia se va desfasura conf. cu cerinţelor minimale ale caietului de sarcini şi contractului de servicii ce completeaza prezenta.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu