Feedback
I.D.: 55599730

Servicii de întreţinere şi reparare a instalaţiilor sub presiune, a seviciilor de verificare/reglare a supapelor de siguranţă, a serviciior de întreţinere CTA/chiller + ventiloconvectoare, curăţare coşuri de fum, precum şi achiziţia de piese de schimb în sediile A.N.A.F.

Data publicarii
01.04.21 Exista 1.074.674 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45259300-0
Termenul limita pentru depunere:
07.04.21
Pretul estimativ:
133.289,92 RON - 133.289,92 RON
Documente participare:
  1. Scrisoare intentie_caiet sarcini_anexa.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de întreţinere şi reparare a instalaţiilor sub presiune, a seviciilor de verificare/reglare a supapelor de siguranţă, a serviciior de întreţinere CTA/chiller + ventiloconvectoare, curăţare coşuri de fum, precum şi achiziţia de piese de schimb în sediile A.N.A.F. pentru aprilie - decembrie (9 luni), conform specificaţiilor din Caietul de sarcini. Cerinţele minimale pe baza cărora se elaborează propunerea tehnico-fin...
Servicii de întreţinere şi reparare a instalaţiilor sub presiune, a seviciilor de verificare/reglare a supapelor de siguranţă, a serviciior de întreţinere CTA/chiller + ventiloconvectoare, curăţare coşuri de fum, precum şi achiziţia de piese de schimb în sediile A.N.A.F. pentru aprilie - decembrie (9 luni), conform specificaţiilor din Caietul de sarcini. Cerinţele minimale pe baza cărora se elaborează propunerea tehnico-financiară sunt prezentate în Caietul de sarcini, anexat prezentei şi trebuie să corespundă în totalitate cu acesta. Vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne transmite/depune oferta dumneavoastră care trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii: Documente de calificare - trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii: 1. Datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de identificare, CUI, Cont trezorerie), precum şi datele de contact ale persoanei desemnată în relaţiile cu ANAF. 2. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul teritorial, din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, codul C.A.E.N corespunzător activităţii care face obiectul prezentei achiziţii. 3. Declaraţie pe proprie răspundere privind: a) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 164 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare; b) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 165 coroborat cu art. 166 (2) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare; c) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 167 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările şi completările ulterioare. 4. Certificatele de atestare fiscală eliberate de organele fiscale competente din care să reiasă neînregistrarea de obligaţii de plată restante bugetului general consolidat la data depunerii ofertei. 5. Disponibilitatea societăţii dumneavoastră de a presta serviciile solicitate. Oferta va conţine: 1) Oferta financiară, exprimată în lei fără TVA şi cu TVA inclus (transport inclus). Valoarea ofertei va fi calculată pornind de la preţul unitar în lei fără TVA şi va fi rotunjită la 2 zecimale. 2) Oferta tehnică, prin care operatorul economic îşi asumă faptul că respectă în totalitate cerinţele beneficiarului. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 de zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de mentenanţă chiller CLINT (CHA/K786-P 11-110952/1), centrala termică şi ventiloconvectoare, şi trecerea instalaţiei de climatizare de pe încălzire pe răcire şi ulterior trecerea de pe răcire pe încălzire - pentrul anul 2020. 09.12.19
Mobilier Call Center tip linie 4 posturi izolat fonic, televizor LED Smart 65 inchi şi stand universal mobil display LCD/LED 14.08.19
Servicii de colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere/industriale la groapa de gunoi şi colectare selectivă a deşeurilor reciclabile, pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, pentru 12 luni, respectiv pentru perioada 01.01.2020 – 31.12.2020 09.12.19
Servicii de colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere/industriale la groapa de gunoi şi colectare selectivă a deşeurilor reciclabile, pentru sediile ANAF ianuarie-decembrie 2020, respectiv: LOTUL I, LOT II şi LOT III. 13.01.20
Achiziţionarea a 3 bucăţi cabine de pază pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – aparat propriu 19.11.19
Produse pentru deparazitare externă şi internă pentru câini 21.01.20
Servicii de perfectionare/formare profesională pentru 9 (nouă) salariaţi 16.11.18
Rechizite pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală-aparat propriu, conform caiet de sarcini,ataşat 03.07.19
Acumulatori pentru staţie emisie recepţie MTH 800 şi Încărcător călătorie pentru staţie emisie recepţie MTH 800 20.08.24
SERVICII DE ASIGURARE RCA 11.03.24