Feedback
I.D.: 81276022

Servicii de întreţinere şi reparare a fotocopiatoarelor, piese, accesorii pentru fotocopiatoare

Data publicarii
26.04.23 Exista 753.811 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50313100-3 30125000-1 50313200-4
Termenul limita pentru depunere:
15.05.23
Pretul estimativ:
39.397,33 RON - 59.096,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1177398.pdf
  2. Caiet de sarcini-signed.pdf
  3. FORMULARE.DOCX
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se solicită achiziţionarea de "Servicii de întreţinere şi reparare a fotocopiatoarelor, piese, accesorii pentru fotocopiatoare" administrate de Municipiul Bucureşti prin Direcţia Administrativă, în conformitate cu cerinţele şi specificaţiile tehnice din Caietul de sarcini. "Servicii de întreţinere şi reparare a fotocopiatoarelor, piese, accesorii pentru fotocopiatoare" vor fi prestate pentru o perioada de 8 luni în anul 202...
Se solicită achiziţionarea de "Servicii de întreţinere şi reparare a fotocopiatoarelor, piese, accesorii pentru fotocopiatoare" administrate de Municipiul Bucureşti prin Direcţia Administrativă, în conformitate cu cerinţele şi specificaţiile tehnice din Caietul de sarcini. "Servicii de întreţinere şi reparare a fotocopiatoarelor, piese, accesorii pentru fotocopiatoare" vor fi prestate pentru o perioada de 8 luni în anul 2023, respectiv până la 31.12.2023, cu posibilitatea de prelungire a contractului cu o perioadă de cel mult 4 luni în anul 2024 (01.01.2024 – 30.04.2024), în condiţiile în care vor exista resurse financiare alocate cu aceasta destinaţie, în conformitate cu prevederile art. 165, alin. (1) din HG nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de maxim 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limită în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare / informaţiilor suplimentare este în a 7 - a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu