Se solicită achiziţionarea de "Servicii de întreţinere şi reparare a fotocopiatoarelor, piese, accesorii, developere şi tonere pentru fotocopiatoare" administrate de Municipiul Bucureşti prin Direcţia Administrativă, în conformitate cu cerinţele şi specificaţiile tehnice din Caietul de sarcini.
"Servicii de întreţinere şi reparare a fotocopiatoarelor, piese, accesorii, developere şi tonere pentru fotocopiatoare" vor fi pres...
Se solicită achiziţionarea de "Servicii de întreţinere şi reparare a fotocopiatoarelor, piese, accesorii, developere şi tonere pentru fotocopiatoare" administrate de Municipiul Bucureşti prin Direcţia Administrativă, în conformitate cu cerinţele şi specificaţiile tehnice din Caietul de sarcini.
"Servicii de întreţinere şi reparare a fotocopiatoarelor, piese, accesorii, developere şi tonere pentru fotocopiatoare" vor fi prestate pentru o perioada de 8 luni în anul 2022, respectiv până la 31.12.2022, cu posibilitatea de prelungire a contractului cu o perioadă de cel mult 4 luni în anul 2023 (01.01.2023 – 30.04.2023), în condiţiile în care vor exista resurse financiare alocate cu aceasta destinaţie, în conformitate cu prevederile art. 165, alin. (1) din HG nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data de depunere a ofertelor este de 15 zile, iar autoritatea contractantă răspunde tuturor solicitărilor înainte cu 7 zile faţă de data limită de depunere a ofertelor.