Servicii de întreţinere şi reparare a 12 aparate de aer condiţionat inclusiv instalaţiile aferente, precum şi piese de schimb pentru aceste instalaţii.
Detalierea metodologiei de lucru (servicii solicitate)
Ofertantul se obligă să presteze următoarele servicii de întreţinere, reprezentând:
UNA revizie anuală care va conţine următoarele operaţiuni:
- curăţare filtre unitate interioară cu detergent dezinfectant special pentr...
Servicii de întreţinere şi reparare a 12 aparate de aer condiţionat inclusiv instalaţiile aferente, precum şi piese de schimb pentru aceste instalaţii.
Detalierea metodologiei de lucru (servicii solicitate)
Ofertantul se obligă să presteze următoarele servicii de întreţinere, reprezentând:
UNA revizie anuală care va conţine următoarele operaţiuni:
- curăţare filtre unitate interioară cu detergent dezinfectant special pentru filtre climatizare,
- curăţare evaporator,
- curăţare condensator,
- control conexiuni electrice,
- verificare ventilator interior,
- verificare ventilator exterior,
- verificare amperaj compresor,
- verificare presiune refrigerant,
- control izolaţie termică,
- control valve,
- verificare funcţie cald/frig,
- completare cu agent frigorific până la cantitatea recomandată de către producător pentru funcţionarea optimă,
- diagnosticare defecţiuni.
Revizia anuală se va efectua în termen de 30 zile calendaristice de la data transmiterii solicitării de către ANCOM DR IAŞI.
Termenul pentru revizie se consideră respectat în măsura în care procesele verbale de recepţie a serviciilor pentru cele 12 aparate sunt semnate fără obiecţiuni până la expirarea termenului asumat.
a) Ofertantul se obligă să presteze serviciile de întreţinere a echipamentelor de aer condiţionat, realizând reviziile periodice, reparaţiile, precum şi furnizarea de piese de schimb şi consumabile pentru realizarea acestor operaţiuni;
b) Reparaţiile se vor efectua în baza unei diagnosticări prealabile gratuite cu repunerea în funcţiune a instalaţiei în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente).
c) Efectuarea reparaţiilor se va realiza în conformitate cu documentaţia tehnică emisă de producător (fabricant), în baza unui Deviz de reparaţie care se va transmite beneficiarului şi acceptat de către acesta.
d) Termenele de intervenţie pentru reparaţii vor fi următoarele:
- pentru constatare de maxim 5 zile de la data solicitării beneficiarului
- pentru transmiterea devizului de reparaţie de maxim 3 zile de la data constatării de către prestator
- pentru remedierea defecţiunilor de maxim 5 zile lucrătoare de la data acceptării devizului de reparaţie de către beneficiar.
e) Prestatorul îşi va asuma în întregime responsabilitatea în ceea ce priveşte înlocuirea/repararea subansamblelor sau a pieselor de schimb şi consumabilelor, care se vor efectua numai cu acordul prealabil al beneficiarului, asigurând garanţie în conformitate cu normativele tehnice în vigoare pentru reparaţiile efectuate cât şi pentru piesele şi consumabilele înlocuite.
f) Reparaţiile se facturează în baza tarifelor ofertate.
g) Contravaloarea pieselor de schimb şi consumabilelor înlocuite va fi facturată de către prestator şi respectiv achitată de către beneficiar după livrarea, montarea, testarea şi punerea acestora în exploatare curentă – conform Procesului – verbal de recepţie.
h) În Procesul - verbal de recepţie, beneficiarul va confirma efectuarea serviciilo