Servicii de întreţinere constând în operaţiuni de înlocuire filtre, igienizare aparate, verificare tehnică şi reparare a aparatelor de filtrare a apei, tip Water Cooler Business.
Locaţia unde este amplasat aparatul de filtrare a apei este în Municipiul Tulcea, str. Babadag – PECO, nr. 158, bl. 13, sc. B, et. 8, apt. 30, Judeţul Tulcea.
Caracteristicile tehnice, ale sistemului de purificare a apei, tip Water Cooler Business...
Servicii de întreţinere constând în operaţiuni de înlocuire filtre, igienizare aparate, verificare tehnică şi reparare a aparatelor de filtrare a apei, tip Water Cooler Business.
Locaţia unde este amplasat aparatul de filtrare a apei este în Municipiul Tulcea, str. Babadag – PECO, nr. 158, bl. 13, sc. B, et. 8, apt. 30, Judeţul Tulcea.
Caracteristicile tehnice, ale sistemului de purificare a apei, tip Water Cooler Business, sunt următoarele:
- alimentarea cu apă, se face direct de la reţeaua de alimentare publică;
- dimensiuni: 390(L)x390(l)x1000(H);
- capacitate rezervor: apă caldă 5 l/h, apă rece 2 l/h;
- putera consumată: 500W la încăzire; 112 W la răcire;
- răcirea se face prin intermediul unui termostat de răcire;
- dotat cu filtru pentru substanţe chimice nocive: insecticide, clor, substanţe cancerigene;
- dotat cu filtru pentru reţinerea impurităţilor cu diametru mai mare de 1-2 microni;
- dotat cu filtru pentru eliminarea gusturilor sau mirosurilor neplăcute;
- temperatura de încălzire a apei calde:≥ 90°C;
- temperatura de răcire a apei: ≤10°C;
- termostat de reglare a temperaturii.
Serviciile de revizie pentru dozatoarele de apă constau în:
1. curăţăre rezervor apă;
2. curăţare rezistenţă încălzire şi sistem de răcire;
3. înlocuirea filtrelor;
4. decalcarare;
5. diagnosticare si reparare defecţiuni.
La sfârşitul operaţiunii de revizie se va ȋncheia un proces verbal de recepţie pentru aparat în care beneficiarul va confirma efectuarea serviciilor de către prestator.
Reparaţiile se vor face în baza unei diagnosticări prealabile gratuite şi vor cuprinde reparaţii mecanico-electrice şi înlocuire, cu repunerea în funcţiune a echipamentului în parametrii normali (cu sau fără înlocuirea unor piese, subansamble sau componente).
a) Efectuarea reparaţiilor se va realiza în conformitate cu documentaţia tehnică emisă de producător (fabricant), în baza unui Deviz de reparaţie care se va transmite beneficiarului şi acceptat de către acesta.
b) Prestatorul îşi va asuma în întregime responsabilitatea în ceea ce priveşte înlocuirea/repararea pieselor, subansamblelor sau altor componente, care se vor efectua numai cu acordul prealabil al beneficiarului. Reparaţiile se facturează în baza tarifelor ofertate.
c) Contravaloarea pieselor de schimb, a subansamblelor sau altor componente înlocuite va fi facturată de către prestator şi respectiv achitată de către beneficiar după livrarea, montarea, testarea şi punerea acestora în exploatare curentă – conform Procesului – verbal de recepţie.
d) În Procesul - verbal de recepţie, beneficiarul va confirma efectuarea serviciilor de către prestator pe baza documentelor prezentate de personalul acestuia.
e) Beneficiarul va sesiza defecţiunile înregistrate prestatorului de servicii, acesta fiind obligat să-şi programeze intervenţiile corespunzător programului de lucru al beneficiarului.