La nivelul Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti se intentionează achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţii pentru 3 sisteme de detectare a explozibililor (EDS) tip eXaminer XLB, un echipament tip eXaminer 3DX, server Optinet, statiile operatorilor si superviser, producător L3 Communications si ups-uri, din dotarea CNAB, pe o perioadă de 2 ani.
În acest context, vă adresăm rugămintea comunicării unei oferte de ...
La nivelul Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti se intentionează achiziţia de servicii de întreţinere şi reparaţii pentru 3 sisteme de detectare a explozibililor (EDS) tip eXaminer XLB, un echipament tip eXaminer 3DX, server Optinet, statiile operatorilor si superviser, producător L3 Communications si ups-uri, din dotarea CNAB, pe o perioadă de 2 ani.
În acest context, vă adresăm rugămintea comunicării unei oferte de preţ pentru sistemele sus menţionate care să respecte minim următoarele cerinţe:
• Abonamentul lunar /sistem, care să includă toate cheltuielile suportate de prestator pentru prestarea serviciilor de întreţinere, manopera pentru înlocuirea pieselor la reparaţii (verificări zilnice, saptamanale, lunare, trimestriale, semestriale, anuale) cu asigurarea consumabilelor şi/sau materialelor de întreţinere folosite, a consumabilelor necesare funcţionării permanente a echipamentelor, verificarea securităţii radiologice şi calibrarea echipamentelor, accesoriile necesare verificării şi calibrării precum şi preţul acestora;
• Lista tuturor pieselor de schimb utilizate (prevăzute în manualul de service şi reparare a producătorului, necesare funcţionării permanente a acestora) pentru reparaţii precum si asigurarea consumabilelor/accesoriilor folosite pentru reparaţii şi valoarea acestora pentru o perioadă de 2 ani;
• Lista cu stocul operativ de piese de schimb necesar functionarii permanente a echipamentelor;
• Pret unitar pentru relocare şi punere in functiune a sistemului;
• Pret unitar pentru dezafectarea instalatiei radiologice ale fiecarui tip de sistem.
Menţionăm că pentru asigurarea serviciilor de întreţinere şi reparaţii se vor avea următorii termeni de intervenţie:
- prezentarea la solicitare în termen de 15 min de la anunţul telefonic/e-mail,
- diagnosticarea defectiunii se va face in maxim 12 ore de la anuntul telefonic,
- remedierea defecţiuni in 24 de ore de la diagnosticare daca se utilizeaza piese din stocul operativ, iar daca piesa nu este in stocul operativ se va efectua remedierea in maxim 35 zile lucratoare de la anuntul telefonic. Pentru piesele de schimb ce nu sunt disponibile in 35 de zile lucratoare, acestea vor putea sa fie livrate in maxim 120 de zile daca se motiveaza întârzierea cu documente emise de producator.