Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii, autovehicule Dacia Duster şi Renault Kadjar aflate în garanţie din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 şi 34300000-0).
3. CPV: 50112000-3 şi 34300000-0;
4. Descrierea contractului
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de întreţinere şi reparare, precum...
Contract sau comandă, având ca obiect achiziţia de servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii, autovehicule Dacia Duster şi Renault Kadjar aflate în garanţie din dotarea ANCOM DR Cluj (coduri CPV: 50112000-3 şi 34300000-0).
3. CPV: 50112000-3 şi 34300000-0;
4. Descrierea contractului
Serviciile care fac obiectul achiziţiei servicii de întreţinere şi reparare, precum şi furnizarea şi montarea de piese de schimb şi accesorii autovehicule Dacia Duster şi Renault Kadjar din dotarea ANCOM DR Cluj trebuie să îndeplinească cerinţe minimale în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini anexat.
5. Valoarea achiziţiei şi justificarea modalităţii de calcul (lei, fără TVA): valoarea totală estimată a achiziţiei este 29.100,00 lei fără TVA (20.337 lei fără TVA reprezintă valoarea pieselor şi accesoriilor iar 8.763 lei fără TVA reprezintă valoarea serviciilor de întreţinere şi reparare) până la 31.12.2022, defalcat după cum urmează:
- 11 autoturisme Dacia Duster, valoarea estimată 26.400 lei pentru anul 2022 (18.399 lei reprezintă valoarea pieselor şi accesoriilor iar 8.001 lei reprezintă valoarea serviciilor de întreţinere şi reparare)
- 1 autoturism Renault Kadjar, valoarea estimată 2.700 lei pentru anul 2022 (1.938 lei reprezintă valoarea pieselor şi accesoriilor iar 762 lei reprezintă valoarea serviciilor de întreţinere şi reparare)
Conditii de plată:
Prestatorul va emite factura pe adresa: ANCOM, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3, Bucureşti, CUI: 14751237, cont: RO56TREZ23F850100200200X, A.T.C.P.M.B. şi o va transmite la adresa: ANCOM DR Cluj din Cluj-Napoca, str. Câmpeni, nr.28.
Plata pretului se va efectua numai după procesul-verbal de recepţie a rezultatelor serviciilor. Plata se va efectua, în baza facturii transmise de prestator, primita şi acceptata de ANCOM. In situatia în care factura este primită anterior sau la data receptiei, plata se va efectua în termen de maxim 30 de zile de la procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor.
In situatia în care factura este primita după procesul-verbal de receptie a rezultatelor serviciilor, ANCOM are dreptul de a efectua plata în termen de maxim 30 de zile de la data primirii facturii. Plata se considera efectuată la data debitarii contului ANCOM.