Feedback
I.D.: 46857565

servicii de întreţinere şi reparaţii a echipamentului medical din cabinetele medicale şcolare si universitare, precum si a aparatelor de fizioterapie din Unitatile de asistenta Sociala, aflate in subordinea Directiei de Asistenţă Socială si Medicală de pe raza municipiului Cluj-Napoca.

Data publicarii
03.06.20 Exista 344.594 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50421000-2
Termenul limita pentru depunere:
11.06.20
Pretul estimativ:
110.000,00 RON - 110.000,00 RON
Documente participare:
  1. CS service aparatura piese 2020.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
A) Reviziile tehnice se vor executa semestrial sub forma unor verificari tehnice periodice, amanuntite, asupra tuturor aparatelor si echipamentelor medicale din cabinet, în funcţie de recomandările producătorului si conform legii, cu întocmirea unui raport scris/buletin de verificare. B) Activitatea de reparatie si service presupune remedierea defectiunilor accidentale constatate la reviziile periodice sau la solicitarea b...
A) Reviziile tehnice se vor executa semestrial sub forma unor verificari tehnice periodice, amanuntite, asupra tuturor aparatelor si echipamentelor medicale din cabinet, în funcţie de recomandările producătorului si conform legii, cu întocmirea unui raport scris/buletin de verificare. B) Activitatea de reparatie si service presupune remedierea defectiunilor accidentale constatate la reviziile periodice sau la solicitarea beneficiarului. C) In cazul unei solicitari de mutare a unui unit vor fi efectuate operatiuni de Dezinstalare unitului stomatologic si instalare a acestuia Solicitarea se face de către personalul medical care utilizeaza aparatul medical. Solicitarea se poate face telefonic, e-mail sau prin fax. Timpul de răspuns al prestatorului este de maxim 24 de ore din momentul primirii solicitarii. Dupa fiecare interventie prestatorul este obligat sa prezinte Serviciului Achiziţii Publice – Logistică, raportul de efectuare a interventiei care cuprinde lucrarile ce au fost efectuate si daca este cazul un deviz cu piesele ce trebuiesc înlocuite, semnat de medicul sau asistentul medical din cabinetul medical dentar/de medicină generală. Reviziile se vor efectua in mod obligatoriu dupa prezentarea unei planificari/grafic de prestare a reviziei catre Serviciul Achizitii Pubice, Logistica a unei planificari pentru fiecare locatie. In cazul constatarilor se pot efectua mici reglaje sau mici reparatii care nu necesita schimbarea unor piese , iar interventia nu necesita mai mult de o jumatate de ora de manopera. In cazul Interventiilor Urgente si a Reparatiilor estimate se va lua in considerare faptul ca numarul de ore de service-uri poate fi compensat intre cabinete, astfel incat sa nu depasim valoarea estimata a numarului de ore. În preţul unitar ofertat vor fi cuprinse toate costurile necesare îndeplinirii tuturor operaţiunilor care se impun in mentinerea in stare perfecta de functionare a aparaturii medicale. In cazul in care este necesar inlocuirea unor piese, acestea vor fi furnizate si montate de operatorul economic, piesele noi fiind facturate printr-o pozitie distincta la pretul lor de achizitie cu un adaos de maxim 7%, iar pretul pe manopera va fi evidentiat separat. Ofertantul are obligaţia sa furnizeze doar piese noi si cu un raport calitate-pret bun, fiind pe deplin responsabil pentru montarea acestora, oferind o garantie a lucrarilor de 12 luni , iar in cazul in care apar defectiuni in perioada de garantie la lucrarile efectuate, costul reparatiilor va fi suportat integral de catre ofertant. Autoritatea contractanta are dreptul de a verifica pretul de achizitie a pieselor, iar in cazul in care se constata diferente mari de pret fata de pretul mediu al pietei, va notifica operatorul economic in acest sens , avand optiunea de a refuza produsul si de a-l achiztiona prin mijloace proprii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu