Feedback
I.D.: 32872438

SERVICII DE ÎNTREŢINERE ŞI CURĂŢENIE

Data publicarii
18.12.18 Exista 1.104.532 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90910000-9
Pretul estimativ:
2.445.033,60 RON - 2.445.033,60 RON
2.445.033,38 RON - 2.445.033,38 RON
2.445.033,38 RON - 2.445.033,38 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Valoarea totala maxima estimata a acordului cadru este de 2.445.033,60 lei, exclusiv T.V.A. Acordul cadru are ca obiect prestarea Serviciilor de întreţinere şi curăţenie. Obiectul îl constituie achiziţionarea serviciilor de întreţinere şi curăţenie prin asigurarea curăţeniei, păstrarea igienei şi salubrizarea birourilor, a holurilor, a scărilor, salilor de sedinte/conferinte, sali de mese, grupurilor sanitare, spatiilor...
Valoarea totala maxima estimata a acordului cadru este de 2.445.033,60 lei, exclusiv T.V.A. Acordul cadru are ca obiect prestarea Serviciilor de întreţinere şi curăţenie. Obiectul îl constituie achiziţionarea serviciilor de întreţinere şi curăţenie prin asigurarea curăţeniei, păstrarea igienei şi salubrizarea birourilor, a holurilor, a scărilor, salilor de sedinte/conferinte, sali de mese, grupurilor sanitare, spatiilor de producţie, depozitelor, anexelor, precum şi a perimetrului exterior imobilelor, cai de acces în curtea interioară, parcările exterioare. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea unei astfel de solicitari din partea unui operator economic, raspunsul urmand a fi transmis in a 10-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 13 Achiziţia se va finaliza prin încheierea unui acord-cadru valabil pe o perioadă de 48 luni, respectiv: - contract subsecvent nr. 1 – în perioada 01.01.2019 - 31.12.2019; - contract subsecvent nr. 2 – în perioada 01.01.2020 - 31.12.2020; - contract subsecvent nr. 3 – în perioada 01.01.2021 - 31.12.2021; - contract subsecvent nr. 4 – în perioada 01.01.2022 - 31.12.2022. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent este de 611.258,40 lei, exclusiv T.V.A. Cantităţile minime şi maxime şi implicit valorile aferente acestora, pe care autoritatea contractantă le stabileşte iniţial în documentaţia de atribuire şi ulterior în acordul cadru, reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord cadru şi nu cantităţile/valorile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale, sau mai mari faţă de cele estimate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu