Obiectivul general al acordului cadru îl reprezintă îmbunățirea condițiilor de viață pentru cetăţeni, prin continuarea
și/sau realizarea de investiții de anvergură, premergător demarării investițiilor, autoritatea/autoritățile contractantă/e
trebuie să contracteze servicii de elaborare de documentații tehnico-economice. Autoritatea Contractantă intenţionează să
adopte măsuri care vor duce la îmbunătăţ...
Obiectivul general al acordului cadru îl reprezintă îmbunățirea condițiilor de viață pentru cetăţeni, prin continuarea
și/sau realizarea de investiții de anvergură, premergător demarării investițiilor, autoritatea/autoritățile contractantă/e
trebuie să contracteze servicii de elaborare de documentații tehnico-economice. Autoritatea Contractantă intenţionează să
adopte măsuri care vor duce la îmbunătăţirea nivelului de trai, măsuri care vor necesita ample lucrări de constructii obiective
noi, intervenţii, reabilitare, modernizare şi dezvoltare a infrastructurii şi a clădirilor.Lucrările de construcţie pentru
care se intenţionează achiziţionarea serviciilor de întocmire a documentaţiilor tehnico-economice se clasifică în 6 direcții
principale de investiție:• Modernizarea și dezvoltarea infrastructurii urbane;• Protecția mediului și gestionarea ecologică
a teritoriului;• Creșterea calității locuirii;• Soluțiile ”smart” în folosul comunității urbane;• Susținerea mediului de
afaceri existent;• Dezvoltarea turismului urban.Obiectul prezentei achiziții îl reprezintă semnarea unui Acord-Cadru, care
să stabilească termenii, condiţiile precum şi cadrul legal, financiar, tehnic şi administrativ pentru atribuirea Contractelor
subsecvente, în vederea asigurării de către Ofertanți a serviciilor descrise prin caietul de sarcini, respectiv documentații
tehnico- economcie necesare și obligatorii pentru realizarea investițiilor vizate de autoritatea contractantă.Durata contractelor
subsecvente încheiate în perioada de valabilitate a acordului cadru poate depăşi durata acordului cadru şi se întinde până
la finalizarea completă a activităţilor ce constituie obiectul acestora, luând în calcul orice forme de prelungire, perioadă
de garanție, remediere a defecţiunilor etc.Descrierea serviciilor este detaliata în Caietul de sarcini, în care se regăsesc
toate informațiile necesare pentru elaborarea ofertei. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent: 85.295.000,00
leiNumărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificările
solicitate după acest termen nu vor mai fi luate în considerare.Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet
tuturor solicitărilor de clarificare /informaţii suplimentare, în cea de-a 11-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru
depunerea ofertelor.