Feedback
I.D.: 94630266

Servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor

Data publicarii
15.03.24 Exista 755.427 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79930000-2
Pretul estimativ:
1.335.352.500,00 RON - 1.335.352.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti, în calitate de autoritate contractantă (lider de asociere) derulează prezenta procedură de achiziţie publică în scopul achiziţionării de servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor derulate de beneficiarii acordului-cadru, în vederea atingerii obiectivelor stabilite prin strategia integrată de dezvoltare.Documentaţiile tehnico - economice ce v...
Sectorul 4 al Municipiului Bucureşti, în calitate de autoritate contractantă (lider de asociere) derulează prezenta procedură de achiziţie publică în scopul achiziţionării de servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor derulate de beneficiarii acordului-cadru, în vederea atingerii obiectivelor stabilite prin strategia integrată de dezvoltare.Documentaţiile tehnico - economice ce vor fi realizate, trebuie să fie de natură să conducă la realizarea obiectivelor de investiţii, astfel cum sunt descrise la nivelul anexei caietului de sarcini.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord cadru şi a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata Acordului Cadru se regăsesc în cadrul anexei caietului de sarcini. Modificarea acordului-cadru/contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 şi al prevederilor din cadrul Instrucţiunii ANAP nr. 1/2021.Având în vedere că documentaţia de atribuire conţine un set minim de informaţii specifice referitoare la estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum şi estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, subliniem faptul că aceste cantităţi minime şi maxime pe care autoritatea contractantă le stabileşte iniţial în documentaţia de atribuire şi ulterior în acordul-cadru reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru şi nu cantităţile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale, sau mai mari raportat la cele estimate, în funcţie de necesităţile reale ale autorităţii contractante.Promitentul-Achizitor îşi rezervă dreptul/opţiunea de a suplimenta cantitatea estimată la nivelul documentaţiei de atribuire cu până la maxim 50% din cantitatea maximă pentru acordul-cadru/contractul subsecvent, pentru fiecare categorie de servicii în parte. Preţul articolelor care vor fi achiziţionate suplimentar în baza clauzei de revizuire va fi cel din propunerea financiară ce stă la baza acordului-cadru (ajustat după caz, conform formula de ajustare), perioada de timp în care se va putea utiliza această opţiune de către promitentul Achizitor: pe toată durata de valabilitate a acordului-cadru/contractului subsecvent. Modificarea de valoare scăzută prevăzută de art. 221 alin. (1), lit. f) din Legea nr. 98/2016 se tratează şi calculează distinct de modificarea în baza art. 221 alin. (1), lit. a) din Legea nr. 98/2016"Pe perioada de derulare a acordului cadru, încheierea de contracte subsecvente se va face sub condiţia alocării creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.Contractele subsecvente vor putea fi finanţate şi din alte surse financiare legal constituite. Pentru finanţarea excuţiei lucrărilor aferente contractelor subsecvente încheiate în derularea acordului cadru, autoritatea contractantă va accesa proiecte şi/sau programe finanţate din fonduri naţionale şi ale Uniunii Europene (PNRR, POR etc.) fără ca această descriere să fie una limitativă.Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificata asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.Contractele subsecvente vor fi finanţate şi din alte surse financiare legal constituite. Pentru finanţarea excuţiei lucrărilor aferente contractelor subsecvente încheiate în derularea acordului cadru, autoritatea contractantă va accesa proiecte şi/sau programe finanţate din fonduri naţionale şi ale Uniunii Europene (PNRR, POR etc.) fără ca această descriere să fie una limitativă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu