Feedback
I.D.: 75741826

Servicii de întocmire a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru lucrările necesare refacerii acoperişului corpurilor C1, C2, C3, C4, C9 din cadrul Complexului Palat Cotroceni

Data publicarii
25.11.22 Exista 245.284 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71200000-0
Termenul limita pentru depunere:
10.01.23
Pretul estimativ:
1.890.756,30 RON - 1.890.756,30 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 28.11.22 Publicat la 30.11.22 Publicat la 14.12.22 Publicat la 16.12.22
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de întocmire a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru lucrările necesare refacerii acoperişului corpurilor C1, C2, C3, C4, C9 din cadrul Complexului Palat Cotroceni conform cerinţelor din caietul de sarcini. Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se realizează în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu...
Servicii de întocmire a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru lucrările necesare refacerii acoperişului corpurilor C1, C2, C3, C4, C9 din cadrul Complexului Palat Cotroceni conform cerinţelor din caietul de sarcini. Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se realizează în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de întocmire a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru lucrările necesare refacerii acoperişului corpurilor C1, C2, C3, C4, C9 din cadrul Complexului Palat Cotroceni 28.03.22
Servicii de întocmire a Studiului de fezabilitate pentru lucrări necesare refacerii acoperişului corpurilor C1, C2, C3, C4, C9 din Complexul “Palat Cotroceni" 22.11.21
Servicii de întocmire a Studiului de fezabilitate pentru lucrări necesare refacerii acoperişului corpurilor C1, C2, C3, C4, C9 din Complexul “Palat Cotroceni" 22.11.21
Lucrări pentru realizarea obiectivului de investiţii “Reabilitarea sistemului exterior de alimentare cu apă şi inel incendiu aflat în exploatare în cadrul Complexului Palat Cotroceni" 03.05.23
Lucrări de refacere a pergolelor din cadrul parcului Complex Palat Cotroceni 06.04.22
Lucrări de refacere a pergolelor din cadrul parcului Complex Palat Cotroceni – etapa a II-a 26.02.24
Acord-cadru Lucrări de reparaţii ale faţadelor corpului de clădire C4 şi C11 din cadrul Complexului "Palat Cotroceni" 06.06.23
Acord-cadru lucrări de reparaţii ale gardului împrejmuitor din cadrul Complexului "Palat Cotroceni" 25.05.22
Furnizare containere - "Lot 1 – Achiziţia unui depozit modular multifuncţional în incinta Complexului Palat Cotroceni" şi "Lot 2 – Achiziţia a două containere cu funcţiune de grup sanitar şi a două containere cu funcţiunea depozitare" 25.03.24
Furnizare containere - „Lot 1 – Achiziția unui depozit modular multifuncțional în incinta Complexului Palat Cotroceni” și „Lot 2 – Achiziția a două containere cu funcțiune de grup sanitar și a două containere cu funcțiunea depozitare” 25.03.24