Servicii de întocmire a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru lucrările necesare refacerii acoperişului corpurilor C1, C2, C3, C4, C9 din cadrul Complexului Palat Cotroceni conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se realizează în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu...
Servicii de întocmire a Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru lucrările necesare refacerii acoperişului corpurilor C1, C2, C3, C4, C9 din cadrul Complexului Palat Cotroceni conform cerinţelor din caietul de sarcini.
Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se realizează în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului în cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decât în cazurile şi condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, se realizează prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.