OBIECTUL CONTRACTULUI DE PRESTĂRI SERVICII
Obiectul contractului de achiziţie de servicii de proiectare faza DALI: Studiul Geotehnic, Studiul Topografic, Studiul biologic, Studiul istoric şi documentar fotografic, Studiul stratigrafie de parament, Studiul arheologic, Studiul de restaurare componente artistice, DALI, Analiza cost beneficiu şi Documentaţii pentru obţinere avize/acorduri solicitate prin certificatul de urbanis...
OBIECTUL CONTRACTULUI DE PRESTĂRI SERVICII
Obiectul contractului de achiziţie de servicii de proiectare faza DALI: Studiul Geotehnic, Studiul Topografic, Studiul biologic, Studiul istoric şi documentar fotografic, Studiul stratigrafie de parament, Studiul arheologic, Studiul de restaurare componente artistice, DALI, Analiza cost beneficiu şi Documentaţii pentru obţinere avize/acorduri solicitate prin certificatul de urbanism, faza DALI.
Prestatorul va asigura, pe întreaga durată a misiunii, o echipă de experţi cheie cu experienţă în elaborarea documentaţiilor tehnice.
Fără a aducere atingere altor obligaţii legale care rezultă din legislaţia aplicabilă, Prestatorul va asigura, dar nu se va limita la, informaţii şi documentaţii tehnice complete privind lucrările de construcţii şi instalaţii, inclusiv echipamentele tehnologice şi funcţionale necesare.
Prestatorul va elabora documentaţiile tehnice pentru toate specialităţile/disciplinele necesare, inclusiv pentru echipamente şi dotări astfel încât obiectivul de investiţie să fie complet funcţional în conformitate cu prevederile legale.
Prestatorul se obligă să presteze, pe întreaga durată a contractului de proiectare, şi în conformitate cu obligaţiile asumate, următoarele servicii, constând în, dar fără a se limita la următoarele:
1. pregătirea tuturor planurilor şi schiţelor, a pieselor scrise, a descrierilor şi evaluării lucrărilor, a soluţiilor de proiectare, a memoriilor pe specialităţi, devizelor pentru lucrări, anexelor şi a altor documente care formează DALI (conform HG907/2016) şi documentaţia tehnică necesare pentru obţinerea autorizaţiilor şi avizelor, urmând ca toate aceste documente să fie pregătite conform activităţilor descrise în caietul de sarcini;
2. pregătirea tuturor documentelor care urmează a fi depuse la toate autorităţile competente şi obţinerea tuturor avizelor şi aprobărilor necesare menţionate în Certificatul de Urbanism pus la dispoziţie de către Autoritatea Contractantă;
3. îndeplinirea tuturor formalităţilor pentru pregătirea, obţinerea şi aprobarea tuturor documentelor, proiectelor, documentaţiilor, aprobărilor, autorizaţiilor şi permiselor menţionate mai sus, pe soluţia acceptată de Autoritatea Contractantă;
4. elaborarea de documente şi/sau rapoarte necesare pentru participarea la şedinţe, pentru colaborarea cu terţe părţi, pentru managementul general al contractului;
Autoritatea contractanta va răspunde la solicitarile de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor cu 11 zile. Numarul de zile până la care se pot solicita clarificari înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 20 zile.