Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte funciară a imobilelor situate in 8 JUDETE , amplasate pe teritoriul a 46 UAT, 134 sectoare cadastrale, implicând o suprafata totala estimată de 50.841,27 ha, finanţate în cadrul Programului Naţional de Cadastru şi Carte Funciară a lucrărilor de înregistrare sistematică
Serviciile de înregistrare sistematică vor fi asigurate de entitati juridic...
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte funciară a imobilelor situate in 8 JUDETE , amplasate pe teritoriul a 46 UAT, 134 sectoare cadastrale, implicând o suprafata totala estimată de 50.841,27 ha, finanţate în cadrul Programului Naţional de Cadastru şi Carte Funciară a lucrărilor de înregistrare sistematică
Serviciile de înregistrare sistematică vor fi asigurate de entitati juridice specializate cu personal calificat, prestatorul analizează datele analogice şi digitale preluate, realizează deplasări la teren şi stabileşte modalitatea de realizare a lucrărilor de înregistrare sistematică, incluzând activităţi precum:
- alegerea soluţiei tehnice pentru execuţia lucrărilor;
- stabilirea resurselor materiale şi umane necesar a fi alocate pentru realizarea obiectivelor;
- elaborarea programului de execuţie a lucrărilor pe etape şi tipuri de operaţiuni;
- realizarea planului principalelor activităţi şi stabilirea termenului estimat de realizare a fiecărei activităţi;
Servicii de înregistrare sistematică în Sistemul Integrat de Cadastru şi Carte Funciară a imobilelor Etapele principale de prestare a serviciilor de înregistrare sistematică constau în: organizarea lucrărilor sistematice de cadastru, recunoaşterea terenului, identificarea limitelor imobilelor, stabilirea limitelor imobilelor situate în extravilan, pregătirea fişei de date a imobilului, identificarea deţinătorilor şi colectarea actelor, întocmirea documentelor tehnice ale cadastrului, publicarea documentelor tehnice ale cadastrului, primirea şi soluţionarea cererilor de rectificare, actualizarea documentelor tehnice ale cadastrului. În conformitate cu Art. 160 din Legea 98/2016,
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor- 15 zile
Autoritatea contractantă a stabilit termenul limită în care va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare primite de la operatorii economici, cu 10 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Perioada contract multianual cu semnare în anul 2024 cu finalizare/încheiere, inclusiv plăţi, până la data de 19.12.2025.
Sediul Agentiei Domeniilor Statului din str. Stirbei Voda, nr. 43, sector 1, Bucuresti, sau delegatul ADS din teritoriu sub coordonarea Serviciului Fond Funciar din cadrul ADS.
Achizitia se desfasoara pe 8 loturi, cu incheierea de contracte multianuale.
Valoarea Garantiei de participare va fi in valoare de 0,5% din suma estimata a lotului respectiv
Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o institutie de credit din Romania sau din alt stat sau de o societate de asigurari, in conditiile legii.
Contul bancar pentru garantie este RO85TREZ7015005XXX000124, deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti, CUI 12708834.
Instrumentul de garantie se transmite in SEAP impreuna cu oferta si cu celelalte documente ale acesteia, cel tarziu la data si ora-limita de depunere a ofertelor si trebuie sa se prevada ca plata garantiei de participare se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la cupla persoanei garantate.