Clauza suspensivă presupune încheierea contractului de achiziţie publică prin condiţionarea acestuia de încheierea contractului de finanţare sau de alocarea de credite bugetare pentru acest obiectiv de investiţii de către autoritatea contractantă, semnarea contractului realizându-se cu respectarea dispoziţiilor Ordinului 1792/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata ch...
Clauza suspensivă presupune încheierea contractului de achiziţie publică prin condiţionarea acestuia de încheierea contractului de finanţare sau de alocarea de credite bugetare pentru acest obiectiv de investiţii de către autoritatea contractantă, semnarea contractului realizându-se cu respectarea dispoziţiilor Ordinului 1792/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale. În cazul în care contractul de finanţare nu va fi semnat, autoritatea contractantă va putea aproba, pentru anul semnării contractului, o sumă reprezentând contravaloarea lucrărilor aferente acestuia. Autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanţare sau prin alocare de fonduri din bugetul local conform menţiunilor de mai sus. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare nu se va semna sau nu vor putea fi aprobate fonduri din bugetul local conform menţiunilor din prezenta secţiune, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă că autoritatea contractantă şi/sau finanţatorul nu pot fi considerate răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă şi/sau finanţatorul au fost notificate asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri îşi asumă întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia aplicării clauzei.
În baza Ordinului comun al Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor şi Ministerului Lucrărilor Publice, Dezvoltării şi Administraţiei nr. 2059/4298/2020 privind aprobarea Instrucţiunilor pentru efectuarea înregistrării circulaţiei rutiere pe drumurile publice în anul 2021 – indicativ AND 557/2020, este necesar a se efectua înregistrarea circulaţiei rutiere pe drumurile judeţene din judeţul Caraş – Severin.
- Achiziţia serviciilor de înregistrare a circulatiei rutiere pe drumurile judeţene din judeţul Caraş-Severin se va realiza pe loturi, respectiv loturile I, II, III, IV, V, VI, conform prevederilor art. 141 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi calendarului de desfăşurare prezentat în Anexa nr. 2 din Instrucţiunile pentru efectuarea înregistrării circulaţiei rutiere pe drumurile publice în anul 2021 – indicativ AND 557/2020.
- Număr total de posturi: 46 din care:
• lot I - 11 posturi;
• lot II - 9 posturi;
• lot III-11 posturi;
• lot IV - 4 posturi;
• lot V - 8 posturi;
• lot VI - 3 posturi.
- Ofertanţii vor asigura personal pentru înregistrarea circulaţiei, respectiv recenzori, câte doi pentru fiecare post, recenzorii vor completa anexa nr. 3 conform instrucţiunilor pentru efectuarea înregistrării circulaţiei rutiere pe drumurile publice în anul 2021 – indicativ AND 557/2020.
Pentru fiecare zonă se va asigura o persoană pentru raportare. Persoana propusă pentru raportare va completa şi transmite beneficiarului anexele nr. 4.2 şi 4.3 din instrucţiuni, în termen de 2 zile lucrătoare de la efectuarea înregistrării de către recenzori, conform calendarului prevăzut în anexa nr. 2 din instrucţiuni.
Anexele amintite mai sus se regăsesc în Instrucţiunile pentru efectuarea înregistrării circulaţiei rutiere pe drumurile publice în anul 2021 – indicativ AND 557/2020, încărcate la documentaţia de atribuire.
Ofertanţii au posibilitatea să depună oferte pentru un lot sau pentru toate loturile.
Operatorii economici vor putea solicita clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, respectând prevederile art. 160 din Legea 98/2016. Autoritatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări cu 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016.