Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) a demarat o procedură de achiziţie pentru atribuirea unui contract de Servicii de inchiriere echipamente de imprimare, copiere, scanare pentru sediile Agenţiei de Plăţi şi Interventie pentru Agricultură (A.P.I.A.) Central, în vederea derulării corespunzătoare a activităţilor zilnice de birou, ce necesită generarea unui număr impresionant de documente imprimate pe sup...
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) a demarat o procedură de achiziţie pentru atribuirea unui contract de Servicii de inchiriere echipamente de imprimare, copiere, scanare pentru sediile Agenţiei de Plăţi şi Interventie pentru Agricultură (A.P.I.A.) Central, în vederea derulării corespunzătoare a activităţilor zilnice de birou, ce necesită generarea unui număr impresionant de documente imprimate pe suport hârtie.
Serviciile de închiriere vor fi prestate pentru un număr de 55 de echipamente - multifuncţionale, imprimante şi scanner noi sau refurbished (renovate) monocrom. Echipamentele vor fi conectate la reţeaua intranet a beneficiarului. Aceste echipamente trebuie să aibă minim obligatoriu performanţele care reies din descrierea specificaţiilor tehnice descrise in caietul de sarcini şi care să asigure utilizatorilor beneficiarului servicii de imprimare, copiere şi scanare, alb negru, la parametrii de înaltă calitate
În prestarea serviciilor (în baza abonamentului lunar), vor fi incluse toate costurile cu serviciile de întreţinere şi service, cât şi asigurarea pieselor de schimb şi consumabilelor necesare (tonere, photoconductori, etc.), cu excepţia hârtiei care va fi asigurată de către autoritatea contractantă.
Se va încheia un contract, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini.
Durata contractului: Contractul se va încheia pentru o perioadă estimată de 8 luni începând cu 01.05.2021, până la finele anului 2021 (31.12.2021), cu posibilitatea de prelungire cu 4 luni din anul 2022 (01.01.2022-30.04.2022).
Plata serviciilor se va realiza proportional cu perioada derulării contractului, după încheierea acestuia, cu aplicarea preturilor unitare lunare precizate in Anexa la Formularul de oferta financiara.
Descrierea detaliată a serviciilor care se solicită a fi realizate, precum şi cerinţele tehnice ale serviciilor, sunt prezentate în Caietul de sarcini.
Operatorii economici pot solicita clarificări cu un număr de 5 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va elabora şi posta în SICAP răspunsul la toate solicitările de clarificări depuse în termenul de mai sus, cel târziu cu 3 zile înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.