Feedback
I.D.: 65767559

Servicii de închiriere copiatoare profesionale Tipografie UMF Iaşi

Data publicarii
02.02.22 Exista 283.374 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79900000-3
Termenul limita pentru depunere:
14.02.22
Pretul estimativ:
125.000,00 RON - 125.000,00 RON
Documente participare:
  1. 20220202_Caiet de sarcini model oferta proiect contract inchiriere copiatoare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului: Servicii de închiriere a 2 (două) copiatoare în vederea desfăşurării activităţii productive a Tipografiei Universităţii de Medicină şi Farmacie “Grigore T. Popa" din Iaşi, respectiv 1 (unu) copiator digital alb-negru şi 1 (unu) copiator digital color, conform specificaţiilor tehnice minime precizate în caietul de sarcini. Prestatorul trebuie să asigurea închirierea şi instalarea echipamentelor, schim...
Obiectul contractului: Servicii de închiriere a 2 (două) copiatoare în vederea desfăşurării activităţii productive a Tipografiei Universităţii de Medicină şi Farmacie “Grigore T. Popa" din Iaşi, respectiv 1 (unu) copiator digital alb-negru şi 1 (unu) copiator digital color, conform specificaţiilor tehnice minime precizate în caietul de sarcini. Prestatorul trebuie să asigurea închirierea şi instalarea echipamentelor, schimbarea consumabilelor şi a pieselor de schimb, întreţinerea şi repararea copiatoarelor în sistem de service total (full service) pe întreaga durată a contractului. Achizitorul se obligă să achiziţioneze serviciile care fac obiectul contractului cel puţin la nivelul cantităţilor minime de 1.800.000 printuri A4 alb negru şi 180.000 printuri A4 color. Preţul contractului este determinabil şi devine cert la finalizarea contractului prin însumarea plăţilor făcute pentru cantităţile de printuri real efectuate, în limita cantităţii maxime de 2.000.000 printuri A4 alb negru şi 300.000 printuri A4 color. Prestatorul se obligă ca timpul de răspuns la solicitările autorităţii contractante privind nefuncţionarea sau livrarea de consumabile şi piese de schimb să nu depăşească 4 ore din momentul primirii solicitării; Prestatorul se obligă ca remedierea oricărei defecţiuni să nu depăşească 2 (două) zile lucrătoare din momentul solicitării remedierii. În cazul în care nu se poate remedia deficienţa în termenul menţionat, prestatorul va înlocui echipamentul defect cu unul similar, suficient beneficiarului pentru desfăşurarea activităţii normale pe perioada remedierii, începând cu prima zi de la stabilirea naturii defecţiunii şi a duratei de remediere sau va prelua volumul de lucru al beneficiarului până la remedierea deficienţei, în aceleaşi condiţii de preţ. Pentru evenimente speciale (sesiune examene cu studenţii; examen admitere; examen rezidenţiat) prestatorul va menţine la dispoziţia autorităţii contractante personal tehnic (minim o persoană) care să răspundă prompt la solicitările de asistenţă tehnică şi service ale autorităţii contractante. La aceste evenimente autoritatea contractantă va notifica situaţiile ce impun asistenţă tehnică şi service în cel mai scurt timp, iar prestatorul va asigura personal tehnic în maximum 60 minute. Detalii: în caietul de sarcini şi în proiectul de contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu