Realizarea obiectivului activităţilor de gestionare a câinilor fără stăpân, se va efectua pe spaţiile verzi (parcuri, scuaruri şi locuri de joacă), în toate zonele rezidenţiale ale Comunei Ojdula, pe toate căile de acces, terenurile virane din Comuna Ojdula, malurile pârâurilor, liziera pădurilor, în incinta instituţiilor publice, organizaţii, asociaţii, unităţi de învăţământ, zone demolate şi neconstruite din Comuna Ojdula...
Realizarea obiectivului activităţilor de gestionare a câinilor fără stăpân, se va efectua pe spaţiile verzi (parcuri, scuaruri şi locuri de joacă), în toate zonele rezidenţiale ale Comunei Ojdula, pe toate căile de acces, terenurile virane din Comuna Ojdula, malurile pârâurilor, liziera pădurilor, în incinta instituţiilor publice, organizaţii, asociaţii, unităţi de învăţământ, zone demolate şi neconstruite din Comuna Ojdula, etc. Activităţile de gestionare a câinilor fără stăpân în Comuna Ojdula trebuie să asigure prestarea serviciului în regim de continuitate pentru toţi beneficiarii din aria de autorizare, cu respectarea condiţiilor tehnice specifice fiecărei activităţi. Operatorul trebuie să fie integral pregătit de intervenţie directă (utilaje, materiale, forţă de muncă, programe de lucru). Operatorul va întocmi un program de verificare zilnică a teritoriului Comunei Ojdula pe baza monitorizărilor proprii, dar şi pe baza adreselor primite de la beneficiar, ce va cuprinde sesizările de la cetăţeni. Pentru organizarea acţiunii şi urmărirea execuţiei, operatorul va întocmi un Program de lucru de eşalonare a lucrărilor cu specificarea zonelor şi datelor calendaristice de acţiune, care va fi adus la cunoştinţa beneficiarului. Autoritatea contractantă poate modifica programul de prestaţii în funcţie de condiţiile noi apărute şi de sursele financiare alocate prin bugetul local cu înştiinţarea prealabilă a operatorului în termen de 30 zile. Activităţile de gestionare a câinilor fără stăpân vor urmări să realizeze un raport calitate/cost cât mai bun pentru perioada de derulare a contractului şi un echilibru între riscurile şi beneficiile asumate prin contract. Structura şi nivelul tarifelor practicate vor reflecta costul efectiv al prestaţiei şi vor fi în conformitate cu prevederile legale. Tarifele se pot ajusta şi/sau modifica anual în conformitate cu dispoziţiile legale în domeniu, cu aprobarea Consiliului Local.