Oferta refuzata: Abonament lunar privind serviciile de gestionare si de asistenta privind retelele de date se realizeaza prin punerea la dispozitie la sediul beneficiarului, in functie de necesitate, a unei persoane tehnice de specialitate. In abonament este inclus si suportul de la distanta in caz de urgente, 24ore/zi, 7 zile din 7.
Vor fi puse la dispozitia beneficiarului, prin personal certificat ITIL, CISCO, Microsoft u...
Oferta refuzata: Abonament lunar privind serviciile de gestionare si de asistenta privind retelele de date se realizeaza prin punerea la dispozitie la sediul beneficiarului, in functie de necesitate, a unei persoane tehnice de specialitate. In abonament este inclus si suportul de la distanta in caz de urgente, 24ore/zi, 7 zile din 7.
Vor fi puse la dispozitia beneficiarului, prin personal certificat ITIL, CISCO, Microsoft urmatoarele servicii:
• Proiectare si configurare LAN cat.5, cat. 6 , fibra optica, puncte acces wireless, re?ea de telefonie respectand standardele in vigoare.
• Dezvoltare si administrare retea de date / telefonie – se va avea in vedere dezvoltarea unui sistem de cablare voce-date care sa fie independent de un anumit vendor. Se va avea in vedere posibilitatea de a reconfigura total sau partial intrega retea precum si conectarea unor noi utilizatori in reteaua existenta.
• Management echipamente de comunicatie pentru obtinerea maximului de performanta si evitarea disfunctionalitatilor retelei – vor fi monitorizate echipamentele active de retea si se vor lua masuri pentru imbunatatirea vitezei de transfer in retea, astfel incat activitatea utilizatorilor sa nu fie afectata.
• Intretinere servere si echipamente acces internet si intranet – se va asigura securitatea accesului la datele stocate pe aceste echipamente, se vor face update-uri permanente ale software-ului instalat si se vor monitoriza log-urile de acces pentru a preveni accesul neautorizat la informatie.
Soft