Feedback
I.D.: 95251898

Servicii de gestionare personal si salarizare

Data publicarii
29.03.24 Exista 667.379 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79631000-6
Pretul estimativ:
58.500,00 RON - 58.500,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitie servicii de administrare a personalului LCD, salarizare si consultanta de specialitate. Serviciile prestate vor consta in urmatoarele activitati principale: 1. Evidenta personalului contractual din cadrul institutiei 2. Disciplina muncii - consultanta privind rezolvarea conflictelor de munca in relatia cu salariatii, ITM si instantele de judecata, intocmirea actelor privind sanctionarea disciplinara a salariatilo...
Achizitie servicii de administrare a personalului LCD, salarizare si consultanta de specialitate. Serviciile prestate vor consta in urmatoarele activitati principale: 1. Evidenta personalului contractual din cadrul institutiei 2. Disciplina muncii - consultanta privind rezolvarea conflictelor de munca in relatia cu salariatii, ITM si instantele de judecata, intocmirea actelor privind sanctionarea disciplinara a salariatilor care au savarsit abateri disciplinare 3. Consultanta in domeniul raporturilor de munca 4. Evaluarea anuala a salariatilor LCD 5. Intocmirea proiectului de Regulament intern al LCD, adaptat la cerintele si specificul LCD, si oferirea de consultanta privind modalitatile de aplicare a dispozitiilor acestuia 6. Constituirea si actualizarea comisiei de disciplina cu respectarea prevederilor Legii nr. 53/2003 privind Codul muncii, precum si modificarea acestei comisii ori de cate ori este necesar; participarea la sedintele comisiei si acordarea sprijinului necesar membrilor comisiei in vederea intocmirii actelor procedurale 7. Gestionarea serviciului de salarizare a personalului contractual LCD Serviciile de administrare personal, salarizare şi consultanţă de specialitate sunt oferite prin e-mail, telefon, videoconferinţe, prezenţa la sediul LCD de cel puţin de 2 ori intr-o luna calendaristica, conform solicitarilor, si se realizează în conformitate cu prevederile legale in domeniu.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Determinarea valorii estimate privind achizitia de "Servicii cercetare disciplinară prealabilă" , conform caiet de sarcini anexat. 01.04.22
Determinarea valorii estimate privind achizitia de "Servicii cercetare disciplinară prealabilă" 17.03.22
Servicii de gestionare a personalului  
Servicii de gestionare a personalului  
servicii de formare si perfectionare a personalului cu functii publice de executie din cadrul I.T.M. Bucuresti 14.09.17
Servicii de consultanţă tehnică - 2 LOTURI  
Prestarea serviciilor de formare si perfectionare a personalului cu functii publice de executie specifice – curs „Jurisprudenta – raspundere juridica de la teorie la practica”, din cadrul I.T.M. Bucuresti - 40 CURSANTI; 25.11.16
Contract de achiziție publică de servicii pentru implementarea sistemului REGES-ONLINE în cadrul „REFORMEI EVIDENȚEI ȘI MONITORIZĂRII RELAȚIILOR DE MUNCĂ, finanțat prin Planul National De Redresare Si Reziliență (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiția 6. Digitalizarea în domeniul muncii și protecției sociale”. 08.12.23
Contract de achiziție publică de servicii pentru implementarea sistemului REGES-ONLINE în cadrul „REFORMEI EVIDENȚEI ȘI MONITORIZĂRII RELAȚIILOR DE MUNCĂ, finanțat prin Planul National De Redresare Si Reziliență (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiția 6. Digitalizarea în domeniul muncii și protecției sociale”. 08.01.24
Contract de achiziție publică de servicii pentru implementarea sistemului REGES-ONLINE în cadrul „REFORMEI EVIDENȚEI ȘI MONITORIZĂRII RELAȚIILOR DE MUNCĂ, finanțat prin Planul National De Redresare Si Reziliență (PNRR) - Componenta 7. Transformarea digitală, investiția 6. Digitalizarea în domeniul muncii și protecției sociale”.