Feedback
I.D.: 94859160

Servicii de gestionare fond forestier administrat de RPLP Kronstadt R.A., prestate de terti

Data publicarii
21.03.24 Exista 141.273 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
77231000-8
Termenul limita pentru depunere:
04.04.24
Pretul estimativ:
1.042.550,94 RON - 1.042.550,94 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini servicii silvice-semnat.pdf
  2. DA prima pagina-semnat.pdf
  3. Model clauze contractuale-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de gestionare fond forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A., prestate de terti. Se vor depune oferte pentru intreaga cantitate de servicii solicitate si pentru materialele aferente anexelor 4,6 si 9 din caietul de sarcini. Categoriile de servicii, structura acestora, cantitatile –volumele si termenele de realizare sunt prevazute in caietul de sarcini. Structura ser...
Servicii de gestionare fond forestier proprietate publica a Municipiului Brasov, administrat de R.P.L.P. Kronstadt R.A., prestate de terti. Se vor depune oferte pentru intreaga cantitate de servicii solicitate si pentru materialele aferente anexelor 4,6 si 9 din caietul de sarcini. Categoriile de servicii, structura acestora, cantitatile –volumele si termenele de realizare sunt prevazute in caietul de sarcini. Structura serviciilor, modul de realizare, obligatiile ofertantului privind realizarea in conditii de calitate si la termene a serviciilor sunt cele prevazute in caietul de sarcini. Valoarea totala estimata este de :1.042.550,94 RON ( val. fara TVA).Valoarea totala estimata cuprinde si valoarea de 91.599,63 lei, reprezentand materialele puse la dispozitie de achizitor. Valoarea estimata pentru care vor licita ofertantii este de 950.951,31 lei ( din care 10.371,09 lei reprezinta materialele aferente anexelor 4,6 si 9 ce vor fi puse la dispozitie de catre prestator) Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 10 zile.Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este in a 5-a zi de la data limita de depunere a ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu