Feedback
I.D.: 15463573

SERVICII DE GESTIONARE A DOCUMENTELOR CU SCOPUL ASIGURARII INSTRUMENTELOR SI SERVICIILOR NECESARE MANAGEMENTULUI SI PRELUCRARII DOSARELOR PENTRU AJUTORUL DE INCALZIRE PENTRU PERIOADA SEZONULUI RECE 2016-2017,IN CONDITIILE SI CONFORM LEGISLATIEI ACTUALE IN VIGOARE

Data publicarii
11.10.16 Exista 999.050 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72512000-7
Termenul limita pentru depunere:
13.10.16
Pretul estimativ:
70.000,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
CAIETUL DE SARCINI COMPLET SE GASESTE PE SITEUL DGASPC SECTOR2 LA SECTIUNEA ANUNTURI Scopul aplicarii procedurii Autoritatea contractanta invita persoanele juridice interesate sa depuna oferte în vederea atribuirii contractului de achizitionare a unor servicii de gestionare a documentelor (cod CPV 72512000-7) în scopul asigurarii instrumentelor ?i serviciilor necesare managementului ?i prelucrarii în sistem informatic si fi...
CAIETUL DE SARCINI COMPLET SE GASESTE PE SITEUL DGASPC SECTOR2 LA SECTIUNEA ANUNTURI Scopul aplicarii procedurii Autoritatea contractanta invita persoanele juridice interesate sa depuna oferte în vederea atribuirii contractului de achizitionare a unor servicii de gestionare a documentelor (cod CPV 72512000-7) în scopul asigurarii instrumentelor ?i serviciilor necesare managementului ?i prelucrarii în sistem informatic si fizic, a dosarelor pentru ajutorul de încalzire pentru perioada sezonului rece 2016-2017, în condi?iile ?i conform legisla?iei actuale în vigoare. Durata contractului Durata contractului va fi un an de zile de la data semnarii de catre ultima parte, cu posibilitatea de prelungire, în functie de existenta necesitatii aferente si de disponibilitatea fondurilor. Pretul contractului se va exprima: a) în lei/dosar. Pretul include urmatoarele operatii si servicii din cele enumerate la II. Etape ale procesului de gestionare a documentelor: • Pregatirea, scanarea, digitizarea, verificarea, calculul, generarea si listarea dispozitiilor aferente dosarelor pentru acordarea de ajutoare pentru încalzirea locuintei. si b) în lei/luna, pentru fiecare din lunile sezonului rece 2016 – 2017, respectiv pentru perioada octombrie 2016 – martie 2017, pentru urmatoarele operatii si servicii din cele enumerate la II. Etape ale procesului de gestionare a documentelor: • Generarea si listare situatii centralizatoare pentru fiecare tip de încalzire a locuintei; • Export situatii centralizatoare catre furnizorii de gaze naturale, energie termica si energie electrica; • Generare si listare situatii statistice pentru ajutoarele de încalzire în functie de fiecare tip de ajutor; • Generare borderouri de respingere / încetare pentru ajutoarele de încalzire în functie de fiecare tip de ajutor; • Generare rapoarte personalizate din baza de date Autoritatea contractanta estimeaza un numar minim de 2.000 dosar si un numar maxim de 4.500 dosare Se va transmite, împreuna cu oferta tehnico-financiara, certificarea ISO 9001 privind certificarea calitatii. Etape ale procesului de gestionare a documentelor 1) Servicii de receptie pregatire si clasificare documente În faza de recep?ie a documentelor, dosarele sunt preluate de la sediul beneficiarului de catre personalul firmei, ?i se întocmesc procesele verbale de predare – recep?ie. Spa?iile de depozitare ale firmei sunt echipate corespunzator cu ventila?ie, senzori de fum ?i protejate împotriva efrac?iei prin sisteme de securitate adecvate. Amplasarea spa?iilor de depozitare asigura un risc minim de inunda?ie sau incendiu. Pregatirea documentelor sa implice verificarea si completarea numerotarii dosarelor, cu rol în reconstituirea corecta a dosarelor initiale precum si a asigurarii cheilor unice folosite în procesul de digitizare. Clasificarea documentelor sa aiba în vedere ?i destina?ia liniei de scanare, astfel documentele în condi?ie bun
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu