Feedback
I.D.: 15226093

Servicii de gestionare a documentelor cu scopul asigurarii instrumentelor ?i serviciilor necesare managementului ?i prelucrarii dosarelor pentru ajutorul de încalzire pentru perioada sezonului rece 2016-2017, în condi?iile ?i conform legisla?iei actuale în vigoare

Data publicarii
28.09.16 Exista 738.685 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72512000-7
Termenul limita pentru depunere:
03.10.16
Pretul estimativ:
70.000,00 RON
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta invita persoanele juridice interesate sa depuna oferte în vederea atribuirii contractului de achizitionare a unor servicii de gestionare a documentelor (cod CPV 72512000-7) în scopul asigurarii instrumentelor ?i serviciilor necesare managementului ?i prelucrarii în sistem informatic si fizic, a dosarelor pentru ajutorul de încalzire pentru perioada sezonului rece 2016-2017, în condi?iile ?i conform ...
Autoritatea contractanta invita persoanele juridice interesate sa depuna oferte în vederea atribuirii contractului de achizitionare a unor servicii de gestionare a documentelor (cod CPV 72512000-7) în scopul asigurarii instrumentelor ?i serviciilor necesare managementului ?i prelucrarii în sistem informatic si fizic, a dosarelor pentru ajutorul de încalzire pentru perioada sezonului rece 2016-2017, în condi?iile ?i conform legisla?iei actuale în vigoare Durata contractului va fi de la data semnarii de catre ultima parte, pentru perioada sezonului rece 2016-2017 cu posibilitatea de prelungire, în functie de existenta necesitatii aferente si de disponibilitatea fondurilor. Durata contractului va fi de la data semnarii de catre ultima parte, pentru perioada sezonului rece 2016-2017 cu posibilitatea de prelungire, în functie de existenta necesitatii aferente si de disponibilitatea fondurilor Pretul contractului se va exprima în lei/dosar. Pretul include toate operatiile si serviciile enumerate la II. Etape ale procesului de gestionare a documentelor Autoritatea contractanta estimeaza un numar minim de 2.000 dosar si un numar maxim de 4.500 dosare Se veor transmite, împreuna cu oferta tehnico-financiara certificarea ISO 9001 privind certificarea calitatii, ISO 27001 privind securitatea informa?iei si certificarea de operator de date cu caracter personal eliberat de Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal Etape ale procesului de gestionare a documentelor 1) Servicii de receptie pregatire si clasificare documente 2) Servicii de scanare ?i digitizare dosare cereri 3) Servicii de prelucrare ?i verificare date informatice 4) Sevicii de generare dispozitii, situatii statistice, exporturi date 5) Servicii de urmarire ?i interven?ie asupra procesului, asisten?a tehnica ?i suport
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE GESTIONARE A DOCUMENTELOR CU SCOPUL ASIGURARII INSTRUMENTELOR SI SERVICIILOR NECESARE MANAGEMENTULUI SI PRELUCRARII DOSARELOR PENTRU AJUTORUL DE INCALZIRE PENTRU PERIOADA SEZONULUI RECE 2016-2017,IN CONDITIILE SI CONFORM LEGISLATIEI ACTUALE IN VIGOARE 13.10.16
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
Programul social de interes naţional de susţinere a cuplurilor şi a persoanelor singure, pentru creşterea natalităţii 14.06.24
Sistem Informatic pentru Gestiunea Inregistrarilor Documentelor Interne si Externe in cadrul Ministerului Energiei 22.08.17
Servicii de asistenta tehnica pentru pregatirea/promovarea proiectelor in vederea accesarii fondurilor nerambursabile pentru Proiectele propuse spre finantare din cadrul POIM 2014-2020, Axa Prioritara 4 – Protectia mediului prin masuri de conservare a biodiversitatii, monitorizarea calitatii aerului si decontaminare a siturilor poluate istoric ( biodiversitate, servicii ecosistemice prin Natura 2000, infrastructuri ecologice), Obiectiv Specific 4.1- Cresterea gradului de protectie si conservare a biodiversitatii si refacerea ecosistemelor degradate pentru 11 loturi, respectiv 11 proiecte  
Valoarea contractului de servicii de consultanţă pentru evaluarea impactului Strategiei naţionale în domeniul proprietăţii industriale 20.12.19
ACHIZITIONARE SISTEME VIDEO DE SUPRAVEGHERE 07.12.16
Servicii de dezvoltare soft si baza de date IPA-ONLINE pentru adaptarea aplicatiei în vederea gestionarii electronice a primirii cererilor de plata în anul 2017 conform legisla?iei noii politici agricole comune (PAC)  
Servicii de dezvoltare soft si baza de date IPA-ONLINE pentru adaptarea aplicatiei în vederea gestionarii electronice a primirii cererilor de plata în anul 2017 conform legisla?iei noii politici agricole comune (PAC) 16.03.17
Determinarea valorii estimate a achizitiei de servicii bancare în vederea administrarii unor conturi speciale, urmare a contractarii creditului bancar în valoare de pâna la 105.000.000 euro. 17.01.18